به گزارش خبرنگار ایرنا ، جعفر احمدی روز شنبه در جلسه شورای اداری افزود : مردم نکا با حضور حداکثری و 91 درصدی خود در انتخابات، رسالت و تعهد خود را در قبال انقلاب انجام دادند و مشارکت آنان بیانگر رسالت آنان بوده است.
وی ادامه داد : پیگیری مطالبات مردم اولویت کاری مدیران اجرایی است و مسئولان برای برای تحقق انتظارات و مطالبات مردمی پای کار باشند و اکنون نوبت ماست تا پاسخگوی مطالبات مردمی بوده و برای رفع مشکلات آنان وارد عمل شویم.
فرماندار نکا گفت: مسئولان و مدیران با حضور در بین مردم در روستاها و مراکز پر جمعیت مشکلات را رصد و برنامه ریزی مدون براساس نیازمندی ها ارائه کنند.
وی از مدیران شهرستان خواست تا طرح های نیمه تمام حوزه کاری خود را برای اولویت بندی به فرمانداری اعلام کنند تا بموقع نسبت به جذب اعتبار برای تکمیل آنها اقدام شود.
احمدی گفت : باید تلاش شود تا با تمرکز اعتبارات، پروژه های نیمه تمام دارای اولویت و پیشرفت فیزیکی بالا به نتیجه نهایی برسد و همه ما باید در این بخش کمک کار باشیم.
فرماندار نکا همچنین با تاکید بر توجه به محرومان و مناطق محروم یادآور شد: براساس آنچه در برنامه ششم ارائه شده است؛ توسعه کمک به مناطق محروم از مسائل قابل توجه است که مدیران در این بخش باید با حضور در این مناطق، برای رفع مشکلات تلاش کنند.
احمدی گفت: شهرستان نکا اکنون در ریل توسعه قرار گرفته است و تلاش برای محرومیت زدایی از روستاها با بهسازی جاده ها، آبرسانی، گازرسانی، تلاش برای رفع معضلات و مشکلات بیکاری با تزریق تسهیلات مشاغل خرد و توسعه اشتغال، تزریق اعتبارات بیش از 25 میلیارد تومانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی در دولت تدبیر و امید از محل بسته رونق تولید بخشی از تلاش ما برای رشد توسعه دراین شهرستان بوده است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.