مهدی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون با توجه به افزایش تعداد خودروهای در حال تردد در این مسیر ، خط جنوب به شمال کندوان از تونل کندوان به سمت چالوس ترافیک نیمه سنگین ولی روان دارد.
وی ترافیک در محدوده پل زنگوله ، سیاه بیشه و هزارچم را هم سنگین توصیف کرد.
رئیس اداره راهداری چالوس با اشاره به ترافیک مسیر ، از رانندگان خواست علاوه بر رعایت قوانین و داشتن صبوری و حوصله در رانندگی با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.
وی همچنین از آمادگی کامل تمامی نیروهای راهداری خبر داد و گفت که در صورت نیاز نیروهای راهداری وارد عمل می شوند.
کرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه 22 درجه سانتی گراد است.
براساس اعلام پلیس راه نیروی انتظامی تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 امروز(پنجشنبه) یازدهم خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 امروز هم از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.
همچنین بر اساس پلیس راه کشور ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز دوشنبه مورخ پانزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 روز دوشنبه مورخ 96/03/15 از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی کندوان در حوزه استحفاظی مازندران واقع است .
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.