به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیرکل کمیته امداد مازندران در مراسم بهره برداری از این واحدها گفت که برای ساخت این واحدها در زمینی به مساحت یکصد متر مربع بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است .
رضا نوروزی جعفری خانه دار کردن ایتام و نیازمندان زیر پوشش را از سیاست های کمیته امداد برشمرد و افزود که در صورت تامین زمین ، با مشارکت خیرین این عمل انسان دوستانه صورت می پذیرد.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 96 به سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال ، گفت که پارسال کمیته امداد مازندران موفق به ایجاد چهار هزار شغل با پرداخت تسهیلات به افراد تحت پوشش شد که 80 درصد از این تسهیلات از منابع بانکی و 20درصد بقیه هم از اعتبارات در اختیار تامین شده بود.
او حداقل تسهیلات پرداختی به هر فرد زیرپوشش را 150 میلیون ریال اعلام کرد و افزود که امسال نیز این سیاست در راستای ایجاد شغل برای افراد تحت پوشش ادامه دارد.
** توزیع یکهزار و 200 سبد غذا میان مددجویان
یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد هم به خبرنگار ایرنا گفت که در ماه مبارک رمضان یکهزار و 200 سبد کالا هر یک به ارزش یک میلیون ریال در اختیار افراد تحت پوشش کمیته امداد قرار می گیرد.
وی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای دیدار و دلجویی از خانواده های ایتام و مددجو عنوان کرد و افزود : امسال در ماه مبارک رمضان مدیران و خیرین شهرستان به دیدار 60 خانواده مددجو و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهند رفت.
یوسف پور همچنین از اجرای طرح اکرام ایتام در محمودآباد در شبهای قدر خبر داد و گفت که یکهزار و 500 خانواده مددجو در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و انتظار می رود خیرین و افراد توانمند در راستای حمایت از قشر جامعه کمک حال باشند.
خبرنگار : محمد محتاطی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7326/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.