فاطمه بوداغی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که نسترن مقیمی و نسیم نوازنده دو فوتسالیست مازندرانی هستند که از سوی فروزان سلیمانی ، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به همراه چهارده بازیکن دیگر به این مرحله از اردو دعوت شدند.
وی افزود : مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از 18 تا 23 خردادماه در تهران برگزار می شود.
نائب رییس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان، ابرازامیدواری کرد، که این دو بانوی مازندرانی بتوانند با درخشش در اردوهای پیش رو ، در ترکیب نهایی تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین المللی و نیز مسابقات قهرمانی بانوان آسیا قرار گیرند.
بوداغی با بیان اینکه در سال های اخیر روند دعوت از فوتبالیست و فوتسالیست های مازندرانی به اردوهای تیم های ملی پایدار و رو به افزایش بوده است، گفت که حضور تیم های مازندرانی درلیگ های دسته برتر و دسته یک باعث بروز وظهور پدیده های جدید فوتبالی در استان می شود.
وی یادآور شد: خوشبختانه بازیکنان زیادی از این استان اکنون در تیم های باشگاه های دراستانهای دیگر کشور بازی می کنند ، که این نشان از استعدادهای فراوان درمازندران است که در صورت فراهم شدن زمینه حضور سرمایه گذاران از تیم های ورزشی فوتبال ویا فوتسال بانوان استان در لیگ های کشوری می توان حضور آن را در تیم های مازندرانی شاهد بود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.