به گزارش خبرنگار ایرنا ، هادی خنجری عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نور اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم ولایتمدارو انقلابی ایران در انتخابات اخیر فرصت ارزشمندی برای ایران در عرصه های بین المللی و داخلی ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: امروز باید از شیرینی این پیروزی کمال استفاده را در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف برد و از تقسیم آرای مردم به حلال و حرام گلایه کرد.
خنجری خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط منطقه نیاز امروز کشور تبعیت از رهبری ، وحدت کلمه و همگرایی است که امام راحل سال ها پیش برآن تاکید داشتند.
فرماندار نور به ارائه آمار واجدین و تعرفه های مصرفی در انتخابات اخیر پرداخت و افزود : براساس آخرین سرشماری جمعیت شهر نور با 26 هزار و 947 نفر ،دارای 19 هزار و 671 نفر واجد شرایط بودند و تعداد کل تعرفه های مصرفی در این شهر 19 هزار و 44رای بوده است.
وی گفت : شهر رویان نیز با هفت هزار و 731 نفر جمعیت دارای پنج هزار و 643 واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که از این تعداد چهار هزار و 794 تعرفه رای مصرف شد.
وی ادامه داد: در شهر چمستان نیز با جمعیت 11 هزار و 194نفر، دارای هشت هزار و 171 نفر واجد شرایط و کل تعرفه مصرفی نیز هفت هزار و 278 برگ رای بوده است ولی با این وضعیت برخی به ویژه در فضاهای مجازی به دنبال خدشه دار کردن به انتخابات هستند.
خنجری واجدین شرایط انتخابات در شهرستان را 98 هزار و 260 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد 98 هزار و 111 نفر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که بیانگر بصیرت مردم است.
وی به آغاز طرح سالمسازی دریای خزر اشاره کرد و گفت: در فصل شنای سال گذشته هشت نفر در این شهرستان غرق شدند که بیانگر کاهش 50 درصدی غرقی ها در این شهرستان است .
وی خواستار اقدامات لازم در جهت کاهش غرقی ها شد و افزود: جان مردم از اهمیت خاصی برخوردار است و از لحاظ شرعی و قانونی تمامی دستگاهها و مسئولان مربوطه در صورت بروز حادثه باید جوابگو باشند.
فرماندار نور همچنین با اشاره به سالگرد رحلت امام راحل گفت: امروز تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی مدیون امام خمینی (ره) است و ما نیز باید با تبعیت از رهبری و حفظ وحدت در این مسیر گام برداریم.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.