شهرام کیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازسازی و نوسازی ورزشگاه شهدای نوشهر که از اوایل سال 94 آغاز شده تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بازدید اخیر وزیر ورزش و جوانان از روند اجرایی بازسازی این ورزشگاه پیمانکار قول مساعد داده که زمین ورزشگاه شهدای نوشهر تا پایان شهریور تحویل و مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد : ضمن اینکه در جریان سفر سال 88 مقام معظم رهبری به این شهرستان 50 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی این ورزشگاه اختصاص و هزینه شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر افزود: تکمیل و راه اندازی ورزشگاه شهدای نوشهر به عنوان یکی از طرح های مهم نیازمند اعتبارات لازم و مساعدت مسئولان استانی و کشور است.
کیا با اشاره به قدمت بیش از نیم قرنی و جایگاه ورزشگاه شهدای نوشهر در ورزش منطقه و استان گفت: هم اکنون کار بازسازی و بهسازی سکوی ضلع جنوبی، غربی، ساختمان چند منظوره و زهکشی این ورزشگاه در حال انجام است.
وی اظهار داشت: این ورزشگاه دارای بخش های مختلفی چون زمین چمن مصنوعی ، سکوی صندلی دار تماشاچیان، محوطه ورزشگاه و ساختمان چند منظوره در چهار طبقه با زیر بنای بیش از 500 متر مربع که شامل رختکن تیم مهمان و میزبان، سالن بوکس، واحد اداری و سریداری نیز است.
رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر خاطر نشان کرد: سازمان بسیج سازندگی استان مازندران، پیمانکار عملیات بازسازی و بهسازی ورزشگاه شهدای نوشهر است.
ورزشگاه شهدای نوشهر از 1373 زمین بازی و تمرین باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر که جزو پرافتخارترین تیم فوتبال مازندران درعرصه حضور درلیگ برتر فوتبال ایران محسوب می شد بود و بازیکنان شاخصی همچون 'رحمان احمدی' ،' محسن بنگر' ، 'میثم بائو' ،' محمدرضا خلعتبری' ، 'سهراب انتظاری' ، 'محسن یوسفی' ، 'ابوذر رحیمی' و 'سید میثم حسینی' در آن پرورش یافتند.
از جمعیت حدود 250 هزار نفری نوشهر ، دستکم 15 هزار نفرشان جزو بیمه شده ورزشی هستند.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.