مدیر عامل شرکت غله و خدمات ازرگانی منطقه 2 گفت :از آغاز فصل خرید دانه روغنی کلزا در استان مازندران تا کنون 8 هزار تن دانه روغنی کلزا تحویل مراکز خرید شرکت غله گردید.

به گزارش ایلنا از ساری ،مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرستان بهشهر با 45 درصد از کل خرید بیشترین میزان و گلوگاه و سورک نیز تا کنون در رتیه های دوم و سوم  بیشترین میزان حجم خرید دانه کلزا قرار دارند.

مهندس سید محمد جعفری به مبلغ پرداختی به کلزاکاران اشاره کرد و.گفت: با پیگیری های صورت گرفته تا کنون 48 میلیارد و 413 میلیون و 600 هزار ریال از طریق بانک کشاورزی به حساب کلزا کاران استان واریز گردید.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب اظهار داشت: 20 مرکز خرید در شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، بابل، جویبار، بابلسر و آمل در آمادگی کامل جهت خرید دانه روغنی کلزا می باشند

وی افزود: به ازای هرکیلو دانه کلزا با افت رطوبتی 10درصد و ناخالصی 2 درصد 2783 تومان پول به کشاورزان عزیز پرداخت خواهیم کرد.

جعفری با بیان اینکه مراکز خرید براساس دستورالعمل، دانه های کلزا با رطوبت بالای 20 درصد را تحویل نخواهند گرفت، از کشاورزان خواست به خاطر شرایط خاص آب و هوایی در برداشت کلزا عجله نکنند زیرا رطوبت بین 10 تا 20 درصد را میتوانیم تحویل بگیریم و این میزان هم از وزن دانه کم خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان عزیز، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید دائر خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.