به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در این آیین باشکوه که در تالار ورزشی امام رضا (ع) تنکابن برگزار شد ، گفت : مشارکت بیش از 73 درصدی مردم در انتخابات سند افتخار ملت بزرگ ایران است چرا که توانستند با این کار عزت و اقتدار کشور را در جهان ارتقاء بخشند.
شمس اله شریعت نژاد با بیان اینکه اعتدال عین عقلانیت است ، افزود : مردم با کنار زدن تندروی ها و افراط گرایی ها و به برکت عقلانیت خود توانستند گفتمان اعتدال را در جامعه حاکم کنند و این مسیر رو به پیشرفت را ادامه دهند.
وی مردم را پشتیبان اصلی دکتر روحانی برای اصلاح جامعه دانست و اظهار داشت : دکتر روحانی برای اصلاح جامعه با مشکلات زیادی مواجه است و متاسفانه برخی سفیران جهل در تلاش هستند تا مردم را در جهالت نگه دارند و نگذارند کشور به بالندگی و دانایی برسد.
نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس ،تصریح کرد : رمز استحکام نظام ، مقاومت ، مذاکره ، گفت و گو و تعامل بین همه آحاد جامعه است و اگر کسی تنها به مذاکره یا مقاومت نظامی فکر کند به تند روی و افراط گرایی روی آورده است.
شریعت نژاد با اشاره به اینکه رویکرد مردم استمرار سیاست های دولت است ، بیان داشت : دشمنی با شهداست اگر کسی بر اساس اغراض شخصی یا جناحی آرای مردم را قبول نداشته باشد و تلاش نماید تا با تهمت ها و دروغ های بزرگ این افتخار ملی را خدشه دار نماید.
وی یادآور شد : تمامی آحاد جامعه از هر حزب و جناحی باید برای عمران و آبادانی کشور گام بردارند تا ایرانی سربلند و سرافراز برای آیندگان بسازیم.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار: علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.