به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت مقام معلمان مازندران در ساری ، افزود : مازندران از حیث مشارکت مردم در انتخابات پس از استان یزد ، رتبه دوم کشور را کسب کرد.
وی گفت : همچنین مازندران در میان استان های دارای بیش از 2 میلیون نفرجمعیت در کشور رتبه اول میزان مشارکت در انتخابات 29 اردیبهشت را به دست آورد.
استاندار مازندران افزود : مردم مازندران با وجود تمامی اظهار نظرها و تحلیل ها از جمله تحمل خسارت سه هزار میلیارد تومانی بخش کشاورزی و باغداری استان در سرمای آذر ماه پارسال ، هوشمندانه و پرشور در انتخابات اخیر شرکت کردند و حاضر نشدند پا پس بکشند .
مازندرات بیش از سه میلیون نفر جمعیت دارد که 45 درصد آنها در روستاها ساکن هستند .
فلاح گفت : تاریخ گواهی می دهد که مردم این خطه از شمال کشور در تمامی عرصه های نهضت انقلاب و پس از آن حضور چشمگیری داشتند و خواهند داشت و انتخابات 29 اردیبهشت امسال نیز برگ زرینی از حضور تاریخی مردم مازندران بود که در کارنامه اشان ثبت شده است .
وی افزود : ملت ایران اثبات کردند که همیشه برای حفظ اقتدار نظام و کشور در صحنه هستند .
استاندار مازندران همچنین نقش معلمان را در انتخابات و میزان مشارکت مردم موثر دانست و تاکید کرد : معلمان به عنوان قشر تاثیر گذار در ایجاد توسعه کشور باید مشکلاتشان برطرف شود .
وی گفت : در دولت یازدهم سعی و تلاش های بسیاری برای رفع مشکلات معیشتی و جایگاه معلمان انجام شد که برای رفع کامل این برنامه ها باید ادامه یابد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی *** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.