به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ' رسول منتجب نیا ' سه شنبه شب در جشن پیروزی دکتر روحانی در شهرستان آمل افزود: آقای روحانی درحالی با اقتدار و با خواست ملت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه از سوی مردم رای اعتماد گرفت، که رقبا و مخالفان دولت، از شگردها و روش های غیر اخلاقی برای تضعیف دولت استفاده می کردند.
وی ادامه داد : متاسفانه مخالفان دولت تدبیر و امید در جریان تبلیغات انتخاباتی سوژه هایی را در راستای تشویش افکار عمومی، دلسرد کردن مردم از دولت تدبیر و امید و از طرفی ایجاد شکاف و فاصله بین دولت و هواداران دولت مطرح و شایعه سازی می کردند.
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران حماسه ای ماندگار در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود، گفت : حضور چشمگیر و حماسی مردم آگاه و هوشیار ایران درپای صندوق های رای به دنیا این موضوع را ثابت کرد که ما در صحنه هستیم و سرنوشت کشورمان را خودمان با دست خودمان رقم می زنیم.
منتجب نیا ادامه داد : این مردم در هاله ای از تبلیغات مسموم و تیره علیه رییس جمهور محبوب پای صندوق های رای آمدند و با تشکیل صف های طولانی و بی نظریشان در روز29 اردیبهشت ماه نشان دادند دیگر فریب سیاه نمایی های برخی ها را نخواهند خورد .
وی با بیان اینکه مردم ما به خوبی ثابت کردند و در عمل نیز نشان دادند که برای دومین بار و با رای بالاتری نسبت به سال 92 دکتر روحانی را انتخاب کردند ، گفت : واقعا باید به ملت ایران آفرین گفت که این حضور و حماسه آنها در روز 29 اردیبهشت ماه سال 96 از روی آگاهی، شناخت کامل و بلوغ سیاسی بوده است.
** مخالفان دولت باید دنبال چرایی انتخاب آقای روحانی باشند
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه بهتر است مخالفان دولت تدبیر و امید عاقل شوند و به دنبال چرایی انتخاب دو باره آقای روحانی آن هم با اختلاف رای بیشتر نسبت به سال 92 باشند ، گفت : نکته مهم این است که اگر مسائل حاشیه ای را کنار بگذاریم و آرای ملت به موقع دریافت می شد، کل آرای ماخوزه حتی به بیشتر از 45 میلیون رای می رسید و می توان کل رای آقای روحانی را بیش از 25 میلیون رای متصور شد که خود آقای روحانی در مصاحبه روز گذشته خود با خبرنگاران نیز به این نکته اشاره کرده بود.
منتجب نیا ، شخصیت علمی، حقوقی، سیاسی، دیپلماسی و ادبیی و گفتمان فاخر و مترقی آقای روحانی را از شاخص های ویژه او بیان کرد و گفت : اخلاق مداری، صداقت و راستی روحانی و اینکه اقای روحانی اهل دروغ نبوده و به ملت دروغ نگفته بوده برای مردم مهم بود و مردم عاشق اخلاق مداری او شدند.
وی به دیگر دلایل انتخاب آقای روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم اشاره کرد و افزود : آقای روحانی در دولت یازدهم خدمات بسیار زیاد و ارزشمندی به این ملت ارائه کرد و مردم را در سال 92 از بحران بزرگی نجات داد.
** منش دولت روحانی، وحدت و صمیمت ملی
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه با شرایطی که مخالفان آقای روحانی در جریان انتخابات ایجاد کردند، دولت وی به دنبال تسویه حساب نیست ، گفت : بنای امروز دولت روحانی ، بر پایه وحدت و صمیمیت بین همه طیف ها و گروههای موافق و مخالف دولت است و کشور در شرایط حساس کنونی نیاز به کنار هم بودن برای عبور از مشکلات پیش رو دارد.
وی افزود : دکتر روحانی نقطه امید ملت و کشور است و مردم به طور قطع قدر این نعمت بزرگ الهی را می دانند.
منتجب نیا با بیان اینکه پیش از آغاز دولت یازدهم، جمهوری اسلامی ایران همه چیزش را ازجمله ادبیات گفتاری با دنیا، فرهنگ، اقتصاد و وحدت ملی را از دست داده بود، گفت : حل مشکل بزرگ هسته ای و برجام توسط دولت تدبیر و امید به عنوان تاریخ برنده این کشور هست و اکنون چه بخواهند و یا نخواهند ، ایجاد روابط عزت آمیز و احترام متقابل به ملت ایران با رفع تهدیدهای منطقه ای حاصل شده است.
وی افزود: شروع مبادلات سیاسی با دنیا، کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی ، افزایش اشتغال و تولیدات داخلی ، کاهش واردات به خصوص واردات محصولاتی که تولید کشور به خوداتکایی رسیده ،طرح بزرگ و ملی سلامت و بیمه همگانی از دیگر افتخارات قابل اشاره توسط دولت روحانی بوده است.
این فعال سیاسی گفت : همه مردم صاحبان اصلی این کشور و نظام هستند و این انقلاب بدون هیچ شک و تردیدی متعلق به افراد خاصی دراین کشور نیست.
وی افزود : آقای روحانی، رییس جمهوری ملت ایران است و تاکید کرده است که باید از حقوق حتی مخالفانش هم دفاع کند که این کار را نیز درحد توان خواهد کرد.
منتجب نیا گفت : مردم به خوبی روحانی را شناختند و در واقع در مقابل دو جریان در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم قرار گرفتند وبا احساس خطری که داشتند ، نتیجه گیری کردند که اگر به روحانی رای ندهند ، فلاکت و دوران هشت سال قبل از 92 تکرار خواهد شد، و باز محدویت سازی در کشور و تداوم تحریم های بین المللی و عقب ماندگی به سراغشان خواهد آمد و در نهایت با شناخت وآگاهی کامل و رای بیش از 23 میلیون نفری با اقتدار آقای روحانی را برگزیدند.
وی یادآروشد : رای به روحانی به یک شخص نبود بلکه رای به یک اندیشه و سیاست خاصی بوده که مردم را متقاعد کرده برای ادامه و تقویت و گسترش این سیاست و مناسبات او را انتخاب کنند.
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه تغییرات در کابینه دولت آقای روحانی یک نیاز جدی و اصل مهم است، گفت: کابینه جوان و در شان و متناسب با آقای روحانی که انتظار می رود جوانان هم حضور داشته باشند، درخواست جدی مردم است تا کارآمدی دولت با نشاط بیشتر وهماهنگ تر از گذشته باشد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.