به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مراسم با حضور پرشور مردم و مسئولین همراه با پخش کلیپ ' ایران ' و شعارهایی همچون ' روحانی دوستت داریم ' برگزار شد .
مسئول ستاد دکتر حسن روحانی در شهرستان قائمشهر در این مراسم با تبریک به همه ملت ، گفت : بیش از 97 هزار نفر در این شهرستان به دکتر حسن روحانی رای داده اند که این نشان از اعتماد مردم به روحانی بوده است .
سعید معینی افزود : اگر چه انتخابات در اردیبهشت ماه برگزار شد ، اما جشن امروز در خرداد ماه به این دلیل است که ما آن را با حماسه دوم خرداد 76 و فتح خرمشهر در سوم خرداد همزمان کنیم .
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در سال 92 با پیام اعتدالگرایی روی کار آمد ،گفت : دولت تدبیر شعار اعتدالگرایی را انتخاب کرد تا در طول چهار سال اول ریاست جمهوری در دیپلماسی موفق شود و بتواند سایه جنگ را با خارج کردن کشور از قطعنامه فصل هفتم سازمان ملل دور کند که با کاردانی وزیر خارجه کاردان جناب آقای دکتر ظریف چنین شده است .
مسئول ستاد روحانی در قائمشهر اضافه کرد : اگر چه دولت روحانی در طی چهار سال گذشته هیچ نوع شعاری در مورد اقتصاد نداده است ، اما ثبات اقتصادی را در کشور به وجود آورد که هم اکنون شاهد آن هستیم .
معینی با اشاره به اینکه انتظارات همه ما از دولت در این چهار سال معیشت و اقتصاد مردم است ، گفت : اگر این اتفاق بیفتد مطمئن باشید ریل اصلاحات در ادامه 1400 ادامه خواهد داشت.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.