به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، مهندس حیدر نوروزی در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرایی پروژه های راهسازی مازندران عنوان نمود : پروژه های راهسازی فعال در سطح استان به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد ، دارای اهمیت ویژه می باشند . وی در ادامه به پروژه تعریض محور نور - چمستان اشاره و تصریح نمود : یکی از دغدغه های اصلی مردم فهیم این منطقه همین پروژه می باشد که با پیگیری بعمل آمده و تلاش شبانه روزی همکاران با سرعت در حال انجام می باشد .

نوروزی در حاشیه بازدید از عملیات تعریض و ارتقاء این محور عنوان نمود : با توجه به حجم تردد و موقعیت خاص این محور ، این اداره کل در تلاش است تا با تخصیص اعتبار مناسب عملیات تعریض محور مذکور را هر چه سریعتر به اتمام برساند. وی کاهش زمان سفر ، کاهش تصادفات جاده ای و ایجاد زیرساخت مناسب را از جمله اهداف اجرایی این پروژه برشمرد .

وی اظهار داشت : طول کل این پروژه 42 کیلومتر و به عرض تعریضی 25/60 می باشد. عملیات اجرایی آن در باندجنوبی بطول 19 کیلومتر و در باند شمالی بطول 17 کیلومتر تا سطح لایه آسفالت به اتمام رسیده است .

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران ضمن اشاره به این مطلب که موثرترین شرایط برای حمل ونقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی است ، تصریح نمود : با توجه به کثرت پروژه های راهسازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شده ، چراکه با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می توان میلیونها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت کرد .

مهندس نوروزی مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران یادآور شد : یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که الحمدا.. در دولت یازدهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است .

گفتنی است : تاکنون 200 عدد آبرو و 6 عدد پل رودخانه ای در این محور احداث گردیده است .

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 654399
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.