مجمع نمایندگان مازندران روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای با قدردانی از حضور گسترده مردم این خطه شمال کشور در انتخابات و تبریک به حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ، دوران پسا انتخابات را زمانه کار، همگرایی و پیشرفت ایرانی اسلامی اعلام کردند.

ایلنا:مجمع نمایندگان مازندران در این بیانیه که نسخه ای از آن به ایلنا مازندران ارسال شد ضمن اعلام همکاری با دولت منتخب دوازدهم از رئیس جمهور منتخب خواستند تا در دولت آینده برای اجرای برنامه ها و وعده ها توجه شایسته تری به استان مازندران داشته باشد.

نمایندگان مازندران در خانه ملت نوشتند : از مشارکت غرورآفرین و عزت مندانه مردم عزیز کشورمان به خصوص حضور 90 درصدی مردم ولایت مدار و فهیم مازندران در انتخابات 29 اردیبهشت که تجلی مردم سالاری دینی و نمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی بود تشکر و قدر دانی نی نماییم .

نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی همچنین این حماسه باشکوه را به مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران اسلامی تبریک گفتند و تاکید کردند که مشارکت گسترده را خدمت گزاری شایسته به مردم می داند.

مجمع نمایندگان استان مازندران نوشتند : با همدلی دولت و مجلس روند خدمت رسانی به ملت خصوصا پیشرفت های اقتصادی و ایجاد اشتغال شتاب مضاعف می گیرد.

در این بیانیه نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی از دست اندرکاران انتخابات در این خطه شمال کشور نیز قدردانی کردند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.