دادستان مرکز مازندران، گفت: 42 پرونده در رابطه با تبلیغات غیرقانونی تاکنون تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان مازندران با تاکید بر اینکه قانونگذار در مراحل مختلف انتخابات تخلفات انتخاباتی ممکن را پیش بینی کرده است، اظهار داشت: عمده تخلفات پیش از انتخابات مربوط به تبلیغات زودرس یا غیرقانونی است که در سطح استان با توجه به مراقبت‌های انجام شده بسیار از این نوع تخلفات با تذکر و ارشاد حل شد.

وی افزود: در مجموع 42 پرونده در رابطه با تبلیغات غیرقانونی تاکنون تشکیل شده است، که با توجه به گستردگی استان این تعداد پرونده نشان از برقرار بودن نظم و قانون در دوران پیش از را‌گیری دارد.

دادستان مرکز مازندران گفت: پرونده‌ها به شعب ویژه جرایم انتخاباتی دادسراها فرستاده شده و در حال رسیدگی است.

جعفری با تاکید بر اینکه از زمان آغاز رأی‌ گیری تاکنون هیچ مورد از جرایم انتخاباتی گزارش نشده است، افزود: در فضای مجازی نیز که فضایی گسترده است و نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد، مدیران کانال‌های پرمخاطب شناسایی و دعوت شدند و  در محیطی صمیمی تذکرات لازم به آنان داده شد.

وی با اشاره به سه مورد تشکیل پرونده در حوزه فضای مجازی گفت: این تعداد پرونده مربوط به توهین و تخریب بود که به شعبات رسیدگی جرایم انتخاباتی ارسال شد.

دادستان مرکز مازندران شور انتخاباتی و تجلی و اراده مردم در انتخابات را یاس و نومیدی دشمنان دانست و مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.