به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر چهارشنبه شب در همایش انتخاباتی حامیان رئیسی در مصلی الغدیر نور افزود : امروز دشمن با هر ترفندی درصدد است تا در کشور نفوذ کند و آن وقت به اهداف خود برسد و متاسفانه به علت رفتارهای نادرست دولتمردان زمینه برای رخنه و نفوذ دشمن در کشور فراهم شد.
وی اظهار داشت : در زمینه مذاکرات هسته ای با دیگر کشورها متاسفانه اقتدار ، عزت و عظمت ملت ایران زیر سئول رفت در کجای تاریخ دنیا سندی وجود دارد که بدون شفاف سازی و آگاهی ملت امضاء شود.
امام جمعه تنکابن گفت : براساس اصل 77 قانون اساسی تمامی قراردادهای خارجی باید مجلس شورای اسلامی از آن باخبر باشد اما متاسفانه این دولت دراین حوزه چشم پوشی کرد.
وی اظهار داشت : مشی این دولت اشرافی گری است وقتی که وزیر آموزش و پرورش در حوزه واردات کالا فعالیت داشته باشد و یا آنکه عده ای مسئولان و دست اندرکاران این دولت حقوق های نجومی دریافت کردند نتیجه آن همان خواهد شد که مردم بویژه قشر ضعیف جامعه در بدترین شرائط زندگی کنند.
امام جمعه تنکابن گفت : امروز کار به جایی رسیده که همه وزرای این دولت خودشان را صاحب و مالک این مملکت می دانند .
پوراکبر افزود : نکته دیگر آنکه این دولت برای شکست رقبایش دست به هر اقدام غیرقانونی زده و به عنوان نمونه می توان به پرداخت یارانه به تعداد چهارمیلیون نفری که پیش از آن یارانه های آن ها قطع شده بود ، اشاره کرد.
وی ادامه داد : به همین خاطر ملت در جای جای ایران اسلامی همنوا ، یکصد و در سایه وحدت و همبستگی احساس تکلیف کرده اند و می خواهند تغییر در دولت جمهوری اسلامی ایجاد کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان در سراسر کشور در بیست و نهم اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود .
خبرنگار : مهراب زکی پورکینجی ** تنظیم کننده : مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1654/7078 /1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.