به گزارش خبرنگارایرنا؛هواداران نامزدهای انتخابات شوراها در زمان های باقی مانده از تبلیغات با چسباندن پوسترهای خود به درب ودیوار، تابلوهای برق و مخابرات، درختان حاشیه شهر و حفاظ آهنی پل های عابرپیاده چهره شهرهای مازندران را انتخاباتی تر از گذشته کردند.
درحالی هواداران نامزدهای انتخابات درشهرهای مازندران پوسترهای خود را در خارج از محوطه پیش بینی و حتی اماکن عمومی که از لحاظ قانونی نصب پوستر تعقیب قانونی دارد، نصب کردند که شهرداری های این استان افزون بر یک هزار نقطه را برای نصب پوستر و تراکت های تبلیغاتی ساماندهی کردند.
دبیرستاد انتخابات مازندران گفت که در تمام شهرها شهرداری ها مکان های پرتردد شهروندان را به عنوان اماکن مناسب برای نصب پوستر سازماندهی کردند و دسترسی شهروندان نیز به این اماکن در تمام سطح شهر وجود دارد.
جعفر قمی اویلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : متاسفانه اکثر هواداران نامزدها با بی توجهی سطح شهرها را پر از پوستر و تراکت های تبلیغاتی کردند و چهره شهرها را تا حد زیادی نازیبا کردند.
وی اضافه کرد : نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی اماکن عمومی ممنوع است و با شکایت دستگاه های ذیربط متخلفان تحت تعقیب قرارمی گیرند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران اظهارداشت : انتظار از نامزدهای شوراهای شهر این است که خودشان به زیبایی شهر حساس شوند و انضباط شهری را در تبلیغات رعایت کنند.
به گفته قمی پخش تراکت های تبلیغاتی به داخل منازل شهروندان را بدون اجازه آنها و حتی نصب بر روی درب و دیوارشان نیز غیرقانونی است.
وی ابراز امیدواری کرد تا در ساعات های پایانی تبلیغات انتخاباتی فضا همانند روزهای گذشته به صورت آرام و بدون تنش ادامه داشته باشد.
در مازندران افزون بر 16 هزار نامزد شورای اسلامی شهر و روستا در حال رقابت برای کسب 7 هزار و 700 کرسی شورای شهر و روستا هستند.
مازندران 58 شهر دارد که برای 340 عضو شورای شهر در این استان افزون بر یک هزار 800 نفر در گردونه رقابت انتخاباتی حضور دارند که بیشترین نامزدهای انتخاباتی مربوط به شهر ساری با 153 نفر است به طوری که برای هر کرسی شورای شهر 7 نفر رقابت می کنند.
خبرنگار: حسین فلاحتی** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.