به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرضا هاشم‌زائی سه شنبه شب درجمع طرفداران حجت الاسلام حسن روحانی در شهرستان آمل گفت: همین جوانان عشق وطن وشهادت طلب بودند که جنگ هشت سال دفاع مقدس را مدیریت و هدایت کردند و آقایان به جای بهره گیری از ظرفیت نسل جوان جامعه، دختر وپسر را یک تهدید می بینند.
وی اضافه کرد: متاسفانه جریان فکری مقابل دولت آقای روحانی، با تفکر بسته که از تعامل با دنیا هراس دارد را به مردم نیز القا می کند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: در زمان حساس کنونی وشرایطی که جمهوری اسلامی ایران با آن در فضای بین المللی ومنطقه ای مواجه است، تعامل با دنیا یک نوع سرمایه گذاری رو به جلو است ونباید نگاه جاسوسی به همه کشورها داشت.
هاشم زائی افزود: متاسفانه اگر به این جریان فکری اجازه بدهید در کشور بدشان هم نمیاد که حتی میان افراد جامعه دیوار بکشند.
** کاسبان تحریم کشور اکنون نگرانند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درادامه با بیان اینکه باید بررسی کنیم که کاسبان تحریم در این کشور چه کسانی بودند، افزود: دو دسته دراین جریان بودند، یک دسته که قبل از انقلاب از کشور رفتند و عده ای دیگر که در داخل تحت شعارهای فریبنده و پوپولیستی از تحریم ها امثال بابک زنجانی را پرورش و رونمایی کردند.
هاشم زائی افزود: باید به دنبال این مهم باشیم که بابک زنجانی بدون ریشه و بنیه مالی قوی، از سوی چه افراد و گروهی به بیش از 12هزار میلیاردتومان بادآورده دست یافته وباید به دنبال شرکا وافرادباشند، که او را حمایت وهدایت کردند.
وی، با اشاره به اینکه رشد اقتصادی سرمایه گذاری می خواهد وهیچ کشوری اکنون بدون سرمایه گذاری وتعامل با دنیا آباد نشده است، اضافه کرد: بی تدبیری دولت گذشته و اجرای سیاست های غلط ، ایران را در معرض جنگ قرار داد اما حضور دولت تدبیر و امید و سیاست های معتدل و جنگ گریزانه دولتمردان، کشور را از خطر گرفتار شدن در مشکلات بزرگ نجات داد.
نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت: دولت دکتر روحانی در صورت کسب آرای مردم، در دوره دوم فعالیت خود باید حل مطالبات اقتصادی ملت را در دستور کار قراردهد و از بار سنگین معضلات مردم بکاهد.
هاشم زائی اظهار کرد: برخی می گویند فقط به دنبال از بین بردن فقر مردم هستند اما نمی گویند این مشکلات از کجا شروع شد و میراث آن به دولت یازدهم رسید.
وی افزود: بسیاری از این نارسایی ها میراث نامیمون دولت پیشین است که جز دروغ و کارهای کارشناسی نشده و ارائه چهره خشن از ایران کار دیگری نکرد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.