به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نجفی خوشرودی سه شنبه شب در همایش طرفداران حجت الاسلام حسن روحانی در آمل افزود: اکنون در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 2 جریان فکری ایجاد شده که فقط با انتخاب آگاهانه مردم درپای صندوق های اخذ رای می توان، آینده وسرنوشت کشور را برای یک دورنمای کوتاه ودرازمدت مثبت ترسیم کرد.
وی ادامه داد، یکی از این جریان های فکری مربوط به جریان آزادی، عقلانیت ، اعتدال ، خرد ورزی وتعامل سازنده با دنیا هست که دولت تدبیر وامید به خوبی این مهم را در دوره یازدهم ریاست جمهوری درکشور مدیریت کرد.
نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی به جریان فکری دوم که به دنبال کسب آرای مردم در روز 29اردیبهشت هست نیز اشاره کرد وگفت: جریان دوم که فضای اندیشه ، آزادی ومشارکت سیاسی مردم ما را نشانه دارد، که انتظار هست مردم ما هوشیار وبا انتخابی درست ، راهی رو به جلو را برگزینند نه اینکه تکراری رو به عقب وپس رفت داشته باشند.
** مردم ایران صدقه بگیر نیستند
نجفی خوشرودی، در ادامه با بیان اینکه 96درصد کشورماهستیم ، جریان اصلاحات واعتدال درکشور واین جمعیت انبوه به دنبال اعتلای همه جانبه ایران اسلامی هستند، گفت: مردم ما خواهان عزت، تعامل سازنده ورشد توام با سربلندی ایران اسلامی در دنیا با رشد عقلانیت برپایه منطق وگفتگو هستند.
وی ادامه داد: مردم ما اکنون به درک وشعور بالایی رسیدند واین مردم چشم به یارانه 45 و80 هزار تومان ویا 150هزار تومان ندوختند، مردم ایران اعانه بگیر وصدقه بگیر نیستند وسعی نکنیم با این نوع رفتارها شان وشعور مردم را در بازی سیاسی خود معامله کنیم.
وی با بیان اینکه مردم ما کارآفرین هستند وقطعا به گذشته تلخ این کشور باز نخواهند گشت، اضافه کرد: اگر مردم ما در انتخابات روز29 اردیبهشت ماه دکتر روحانی را انتخاب نکنند، ما به عقب پرتاپ خواهیم شد.
** غوغاسالارها وخطابه خوان ها نباید راس امور را بگیرند
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای فعلی کشور دیگر جای غوغاسالاران ورجزخوانها نیست، گفت: دیگر نباید اجازه داد که غوغاسالارانی که در حد خطابه خوان ورجزخوان هستند، راس امور را بگیرند ومردم نباید این اجازه را به آنها بدهند.
نجفی ادامه داد: برخی از کاندیداها به ظاهر عملکرد دولت نهم و دهم را زیر سوال می برند اما در عمل همان وعده ها و سیاست ها را با زبان دیگر و برای سوء استفاده از قشر آسیب پذیر اعلام می کنند.
** روحانی کابینه جوان ومتخصص پرانرژی تشکیل دهد
وی دربخش دیگری با بیان اینکه نمایندگان مجلس درفراکسیون امید از آقای روحانی تشکیل یک دولت جوان، متخصص پرانرژی وخردمند را درخواست کرده است، گفت: در کشور ما از جوانان کاربلد،با صلاحیت وبا تخصص و وطن پرست کم نداریم ودولت دوازدهم آقای روحانی باید درکنار افراد مجرب وباتجربه از نسل های نوظهور وآینده ساز این کشور نیز به خوبی بکارگیری کند.
خبرنگار: مهدی غلامی**تنظیم کننده :سید محسن حسن نیا
1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.