به گزارش خبرنگار ایرنا، زهرا شجاعی شامگاه سه شنبه در جمع هواداران دکتر روحانی در مسجد ولیعصر گلوگاه، شرقی ترین شهر استان مازندارن افزود : باید تلاش کنیم آرای خاموش را به صحنه بیاوریم و به نوعی با کمک به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، تصمیم آگاهانه و آزادانه در انتخابات اتخاذ کنیم و مشوق مردم برای جذب آرای بیشتر باشیم.
وی بر افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات تاکید کرد و گفت : باید با رعایت اخلاق برای جذب آرای بیشتر روحانی تلاش کرده و با تکیه بر معیارهای اصلاح طلبان و رعایت اخلاق در این راستا گام برداریم.
شجاعی افزود: معیارهای اصلاح طلبان احترام به انسان ها، رعایت کرامت انسانی ، احترام به جمعیت زنان جامعه ، پرهیز از توهین، تخریب و تهمت، رعایت حقوق انسانی، دوری از نیرنگ و ناجوانمردی است که نقد منصفانه را می پذیرد.
وی ادامه داد : به روحانی رای می دهیم تا کرامت انسانی حفظ شود، تشکل های دانشجویی، احزاب و تشکل ها فعال باشند تا آحاد جامعه از مذاهب، گروه ها و اقلیت‌ها در کنار هم در مسیر وحدت عمومی و تعالی گام بردارند.
این گردهمایی با حضور جمع کثیری از زنان، مردم و فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان گلوگاه در مسجد ولیعصر برگزار شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.
شهرستان بیش از 40 هزار نفری گلوگاه در شرق استان مازندران واقع است و با استان های گلستان و سمنان هم مرز است.
خبرنگار : مریم نظری ** تنظیم کننده : حسن فلاحتی ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
7332/1654/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.