به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر رحمانی خلیلی سه شنبه شب در جمع هواداران دکتر روحانی در مسجد امام حسین(ع) نصیرخان بهشهر افزود : حضور آگاهانه، فعال و حداکثری در انتخابات راهی مهم برای پیروزی در این انتخابات است.
وی بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تاکید کرد و گفت : این دوره از انتخابات فرصت مغتنم و مهمی است که نباید از دست برود و باید با حضور فعالانه خود در این انتخاب و انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهوری چهار سال بعدی، در تداوم این راه کمک کار دولت باشیم.
نماینده اسبق مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت : برای حضور و روشنگری در این دوره از انتخابات احساس وظیفه کردم و وارد عمل شدم و از این تریبون اعلام می کنم که مهمترین وظیفه ما در این فرصت باقیمانده تا انتخابات، روشنگری برای افزایش آرای مردم در صندوق های رای است.
رحمانی خلیلی با تاکید بر حضور حداکثری آحاد مردم جامعه در انتخابات 29 اردیبهشت ماه بیان داشت: آینده این نظام برای چهارسال بعدی در دستان همه ما است که باید با انتخاب آگاهانه و با عقلانیت وارد میدان شویم و حماسه دیگری را برای ایران اسلامی خلق کنیم.
وی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تضمن کننده نتیجه این انتخابات به نفع روحانی است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.
شهرستان 168 هزار نفری بهشهر در شرق استان مازندران واقع است.
خبرنگار : مریم نظری ** تنطیم کننده : حسن فلاحتی ** انتشار دهنده :غلامرضا مالک زاده
7332/1654 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.