به گزارش خبرآنلاین مازندران، مهندس رحیمی شهردار قائم شهر به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج) در جمع پرشور نمازگزارن حضور یافته و به ایراد سخن پرداخت.

رحیمی سخنان خود را با درود به ارواح مطهر شهدا و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (حفظه الله مقامه) و نیز ولادت سراسر نور مهدی موعود و روز سربازان گمنام آغاز نمود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد یکایک اعضای شورای اسلامی دوره چهارم، اعلام داشت : مجموعه شهرداری و بنده در طول یکسال گذشته سعی داشتیم در ارائه بهترین و مطلوبترین خدمات به شهروندان را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم.

رحیمی در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری قائم شهر در هفته دولت سال ۹۵ ارائه و تاکید کرد:از جمله طراحی و اجرای المانها می توان به المان سرلشگر خلبان شهید مهدوی ملک کلائی ، طراحی و درج تمثال شهیدان طبری، المان شهید جلال الدین علاء الدینی و به همراه تملک و اجرای رفیوژ خیابان ۲۰ متری کوی کشاورزی اشاره کرد.

احداث و بهره برداری از زیر گذر ریلی ایثارگران و احداث و بهره برداری از اولین پارک بانوان ( شهیده حمیده مروتی) ، یکی دیگر از عملکرد شهرداری قائم شهر در هفته دولت بود.

وی تاکید داشت: تمامی اقدامات عمرانی و خدماتی ما دارای پیوست فرهنگی بوده و ما تلاش داشتیم در کنار کارهای عمرانی به همان اندازه به مقوله فرهنگی نیز توجه کنیم.

وی ضمنا به طوفانی که در شهریور ماه ۹۵ و با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بوقوع پیوسته بود اشاره کرد و تاکید داشت: این حادثه مدیرت شهری را در آزمونی جدید قرار داد. طوفانی که خسارت ۴۰ میلیارد تومانی به شهر ،تاسیسات شهری ،ابنیه و مستحدثات وارد کرد. به لطف و مدد حضرت حق و پشتیبانی شما مردم خوب و ولایتمدار و همت پرسنل شهرداری ، از این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون آمدیم.

شهردار قائم شهر در ادامه سخنانش اظهار داشت: شهرداری با در نظر گرفتن نیاز شهروندان به ارتقا سرانه فضای سبز، اقدام به جانمایی و احداث پارکها و بوستانها نمود، پارکهائی از جمله پارک بانوان - پارک مرحوم یزدانی - پارک سمنا دشت - پارک سیاهرود - پارک خیابان طالقانی و احداث پارک جنب نمایشگاه بین المللی و زیرپل تلار جمعا" با هزینه ای بالغ بر ۵۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

رحیمی تاکید داشت: در بحث زیباسازی ضمن رنگ آمیزی دیواره های سطح شهر و منقش کردن به تمثال مبارک شهداء از جمله شهید بلباسی و شهید مزدستان ،مضافا" نسبت به نصب پرچم ایستاده بزرگ در 3 نقطه شهر و رونمائی و بهره برداری از سردیسهای شهیدان کهنسال،بلباسی،علاء الدینی و نیزالمان شهداء در میدان شهدای کفشگر کلا بهره بردیم.

دراختیار گرفتن پارک جنگلی تلار با عقد قرارداد ۱۵ ساله از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران یکی دیگر از فعالیتهای خدماتی شهرداری در سال ۹۵ بود. پارکی که به جهت وسعت ۱۵۰ هکتاری و منابع طبیعی و بکری که دارد همه ساله شاهد حضور شهروندان و مسافرین و گردشگران جهت استفاده از ان است.شهرداری نیز در این راستا نسبت به بهسازی،ترمیم و مرمت ابنیه و تاسیسات ان اقدام نموده است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 647626
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.