انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه در آئین تجلیل از نخبگان و چهره های شاخص بهزیستی مازندران که با عنوان ' زنده باد امید ' در ساری برگزار شد ، افزود : اورژانس اجتماعی به عنوان یکی از نهادهای زیر مجموعه بهزیستی کشور با مداخلات بهنگام در بحران های فردی و خانوادگی و انجام مشاوره ها نقش بسزایی در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی همچون طلاق و خودکشی ایفا کرده است .
وی از افزایش حدود سه و نیم برابری حقوق معلولان و افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی به عنوان بخشی از عملکرد دولت تدبیر و امید یاد کرد و گفت : حقوق خانوارهای تک ، 2 و سه نفره که تا سال 94 بین 53 تا 71 هزار تومان بود ، اکنون به بیش از 200 هزار تومان افزایش یافته است .
رئیس سازمان بهزیستی افزایش حقوق معلولان را ناشی از پیگیری لایحه افزایش حقوق دارای معلولیت در مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت که این لایحه پس از تصویب ، در این دولت اجرایی شد .
محسنی بندپی اظهار داشت : حقوق شهروندی ، برابری اجتماعی ، همبستگی و بردباری اجتماعی سه مولفه ای است که در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته است که نتایج خوبی داشته است .
وی به یکی از این نتایج اشاره کرد و افزود : در تحقیق اخیر دانشگاه علامه طباطبایی حس تعلق اجتماعی در دولت تدبیر و امید بیشتر شده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت : اتفاق میمون تداوم تدبیر و امید با حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت و با انتخاب دوباره روحانی رقم خواهد خورد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.