به گزارش خبرآنلاین از ساری - مهندس حسین افضلی،مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در آغاز این مراسم ضمن تبریک ایام فرخنده شعبانیه گفت: با ایجاد سازی فضای مناسب برای همکاران، خوشبختانه توانستیم موفقیت های زیادی را رقم بزنیم که می توان از مهمترین این موفقیت ها به کسب رتبه برتر کشور در نظام پذیرش و پیشنهاد ها اشاره نمود.

افضلی با اشاره به اینکه در سال گذشته مازندران و گلستان هر کدام با مصرف 25 درصد و 14 درصد ،بیشترین درصد مصرف را در کشور به خود اختصاص دادند که با همت و مدیریت همکاران این ارقام مصرف به حداقل رسیده است .

وی اظهار کرد: سیستم نظام پیشنهاد ها به منظور خدمات رسانی شایسته و در شان مردم ایجاد شده که به همین منظور لازم است تقدیر و تشکر کنم از همکاران که همواره همت والایی برای خدمت به مردم دارند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان درادامه با اشاره به احداث ایستگاه ۴۰۰کیلوولت شهدای مدافع حرم و خط ۴۰۰کیلو ولت تغذیه ایستگاه ، گفت: خط تزریق کننده ظرف مدت ۹ماه بهره برداری و به مدار وارد شد و در تابستان سال گذشته حدود ۳۲۰مگاوات خاموشی ها با ورود این خط رفع شد.

در ادامه این مراسم مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو نیز به صورت ویدیو کنفرانس ضمن تقدیر از مهندس افضلی و حمایت های همه جانبه و مدیریت مشارکتی وی در طرح نظام پیشنهادات، گفت: اگرچه موضوع نظام پیشنهادات در طی سالهای گذشته در وزارت نیرو مطرح بود ولی در چند سال اخیر وزارتخانه به صورت جدی به این مقوله ورود پیدا کرده است و تقریبا تمام ۲۰۰شرکت حوزه آب و برق ، فاضلاب و نیروگاه به نظام پیشنهادات پرداخته شده است.

خلیل بانان علی عباسی اضافه کرد : متوسط سرانه ای که شرکت ها در این نظام به دست آوردند حدود ۱.۱درصد است که انشالله با قول و قرارهایی که با این شرکت گذاشتیم این عدد به هدفگذاری وزارت نیرو نزدیک شود.

وی گفت: برق منطقه ای مازندران و گلستان در نظام پیشنهادات در وزارت نیرو پیشرو است بنابر دیدگاه آقای اوگیوارا ( کارشناس بین المللی) و ارتباطی که بین نظام پیشنهادات و مدیریت دانش قائل است این شرکت منتخب اجرای این طرح خواهد بود.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو، افزود: در آینده ای نزدیک شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان جزو اولین شرکت هایی است که مدیریت دانش و نظام پیشنهادات را توامان به پیش خواهد برد.

در پایان این مراسم از پیشنهاد دهندگان برتر و افتخار آفرینان شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان تجلیل شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 646728
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.