استاندار مازندران گفت : در این دولت فقط در مازندران 230 خانه بهداشت مناسب و 127 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری احداث شده و این بیانگر یک حرکت عظیم و موثر در حوزه بهداشت و درمان است

ایلنا: استاندار مازندران در جشنواره گرامیداشت سومین سال اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت : 70 درصد مسائل حوزه سلامت خارج از دستگاه بهداشت و درمان است .

ربیع فلاح جلودار گفت : به اهمیت سلامت و امنیت غذایی اشاره کرد و گفت : استان مازندران در چندین محصول مهم و استراتژیک رتبه اول کشور را داراست و نقش مازندران در امنیت غذایی کشور بی نظیر است .

وی از اجرای طرح تحول سلامت به عنوان انقلابی اساسی در حوزه بهداشت و درمان و افتخاری بزرگ برای دولت تدبیر و امید یاد کرد و گفت : باید قدردان این دولت باشیم که در شرایط تحریم و با مشکلات مالی این طرح عظیم و مهم را برای ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه اجرایی کرد.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد : با وجود این همه اقدامات ارزشمند امروز مسائلی در کشور مطرح می شود که در شأن و منزلت مردم عزیزمان نیست .

فلاح تاکید کرد : فقط در استان مازندران دراین شرایط تحریم بیش از 1200 میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی هزینه شده است .

وی افزود : باید قدردان نظام باشیم اینکه سیاه نمایی کنیم صحنه های کور و نقاط خاص را نشان بدهیم و خدمات جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببریم این موجب خوشحالی و خرسندی دشمنان، استکبار جهانی و زیر سئوال بردن عملکرد نظام است .

استاندار مازندران افزود : در این دولت فقط در مازندران 230 خانه بهداشت مناسب و 127 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری احداث شده و این بیانگر یک حرکت عظیم و موثر در حوزه بهداشت و درمان است .

وی تاکید کرد : با اجرای طرح پزشک خانواده اتفاقات خوب و عظیمی در استان افتاده است هر چند دارای نقاط ضعفی هم است که باید برطرف شود .

فلاح تصریح نمود : همین طرح ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی برای کودکان زیر 14 سال کار بزرگی است که در این دولت اجرایی شده و یا در این دولت 11 میلیون نفر بیمه شدند و دولت این بار سنگین هزینه ای را تحمل کردند تا مردم دغدغه درمان نداشته باشند .

استاندار مازندران در پایان به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت : مازندران در تمامی عرصه ها پیشگام و پیشتاز و مشارکت طلب بوده است و مطمئنا در دو انتخابات پیش رو هم افتخاری دوباره و پرشکوه خلق خواهد کرد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.