سید خلاق میرنیاء روز چهارشنبه در نشست سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر بیان کرد:در دنیای امروز گفت وگو و دیپلماسی بخش بزرگی از علم و دانش است و امروز دیپلمات های ما توانستند با مسلط بودن به علم روز اراده مردم را در جهان تحمیل کنند.
وی اظهار کرد : متاسفانه در مناظره هایی که نامزدهای ریاست جمهوری برگزار کرده اند، عملکرد 38 ساله نظام کوبیده شد و در این مناظره ها عملکرد نظام سیاه نمایی شد و این حرکت به گونه ای بود که حتی دشمن ما هم جرات چنین کاری را نداشت.
وی افزود: اینکه در مناظره های ریاست جمهوری عملکرد نظام جمهوری اسلامی را سیاه نمایی کنیم به هیچ عنوان کشور و ملت از آن سود نخواهند برد.
رئیس دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا به شیوه ایران یارانه پرداخت نمی کنند، گفت: در کشورهای دیگر اگر یارانه پرداخت می شود نه به مصرف بلکه به تولید یارانه داده می شود.
میر نیا اظهارداشت: خوشبختانه در سال های اخیر با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی ، 400 میلیارد ریال طرح های عمرانی در دانشگاه مازندران در حال انجام است که امیدواریم با افتتاح این طرح ها دانشگاه مازندران از یک توسعه متوازنی که از آن مردم بوده است، برقرار شود.
نشست سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر از امروز چهارشنبه با هدف تبادل نظر آغاز و تا عصر فردا ادامه دارد.
خبرنگار: فریبرز سیفی**
7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.