به گزارش خبرنکار ایرنا ، رئیس ستاد حسن روحانی در سوادکوه در مراسم آغاز به کار این ستاد گفت : در دولت یازدهم بحث توافق هسته ای برجام از مهم ترین دستاوردها بوده است که در پی چنین تحولی دستاورد فراوانی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است .
عطاالله یونسی افزود : اگر امروز ما برای حمایت از دولت روحانی پای کار آمده ایم به این دلیل است که پیروزی برجام توسط تیم دولت یازدهم همانند ملی شدن صنعت نفت بسیار ارزشمند است و ما می خواهیم به نوعی از برجام برای 50 سال آینده حمایت کنیم .
وی با بیان اینکه ما در انتخابات به دنبال آرامش هستیم ، ادامه داد : همان گونه که در دولت یازدهم و در طی چهار سال از افراط و تفریط جلوگیری شده است و مردم ما به ثبات و آرامش رسیده اند، بار دیگر هم می خواهیم شاهد آرامش در مردم باشیم.
رئیس ستاد حسن روحانی در سوادکوه با اشاره به اینکه ادامه راه در گام دوم چهارساله توسط دولت تدبیر و امید عقلانی تر است ، گفت : امیدواریم همان گونه که مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بهترین انتخاب را داشته اند بار دیگر هم با حضور در روز 29 اردیبهشت ماه بهترین فرد را انتخاب کنند.
سید مصطفی آقا میر سلیم ، اسحاق جهانگیری کوه شاهی ، حسن روحانی ، سید ابراهیم رئیسی ساداتی ، محمد باقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.