نصرالله دریابیگی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در ساری ، افزود : دوران فعالیت دولت یازدهم به تعبیر دوره خاکبرداری مشکلات و مسائل هشت ساله دولت نهم و دهم است و مسئولان با وجود مشکلات عدیده توانستند قدم های خوبی برای رفاه کارگران و آرامش اقتصادی بردارند .
وی ادامه داد : با شعار حمایت از محرومان و با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و پرداخت 40 هزار تومان سونامی اقتصادی را بر جامعه وارد کردند .
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت : این تصمیمات که با خود کاهش رشد اقتصادی و بالارفتن نقدینگی را به همراه داشت نخستین آسیبش را به قشر کارگر زد ، به طوریکه واحدهای صنعتی در این شرایط یکی پس از دیگری تعطیل شدند و تعدیل و اخراج کارگران از دیگر تبعات ان بود.
دریابیگی ادامه داد : در حالی که دولت یازدهم زمام اجرایی امور کشور را با نرخ تورم بیش از 40درصدی به دست گرفت ولی امروز این نرخ تورم تک رقمی شده است .
وی گفت : افرادی با نام کارگران در دوران هشت ساله دولت احمدی نژاد وارد حوزه مدیریتی شدندکه تصمیماتشان خسارت زننده بر بدنه این قشر بود .
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران از تغییر مداوم رئیس سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از این اقدامات نام برد و ادامه داد : در مدت هشت سال انتصاب هشت مدیر عامل در این سازمان بر آن ضربه وارد کرد .
وی گفت : در دولت یازدهم با بکارگیری افراد صادق ، کاردان و پیگیر مسائل تولید شاهد دمیده شدن جان دوباره بر پیکره تولید و صنعت جامعه هستیم .
دریابیگی خاطرنشان کرد : جامعه کارگری مازندران با چشیدن طعم خوش فعالیت بدون دغدغه در دولت یازدهم ادامه این روند را خواهان هستند .
براساس اعلام خانه کارگر مازندران 90 هزار کارگر و 110 هزار بازنشسته تامین اجتماعی استان عضو این تشکیلات هستند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** تنظیم کننده : سید محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.