شمس الله شریعت نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت گذشته بدون کار کارشناسی در شرایطی پرداخت یارانه ها را آغاز کرد که برای حمایت از بخش تولید و اشتغال هیچ برنامه ای نداشت و همین مساله سبب رکود در بخش تولید و متعاقب آن افزایش بیکاری در کشور شد.
وی اظهار کرد: امروز برخی کاندیداها در مناظره ها بار دیگر وعده افزایش اشتغال و یارانه ها را به مردم می دهند، غافل از اینکه هیچ گونه منابع مالی برای آن در برنامه ششم توسعه در نظر گرفته نشده است.
شریعت نژاد با بیان اینکه در سال 42 هزار میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می شود، خاطر نشان کرد: افزایش یارانه ها همراه با ایجاد اشتغال اقدامی غیر کارشناسی و یک تناقض آشکار است که برای مردم قابل قبول نیست و فریب آن را نخواهند خورد.
** آرامش اقتصادی در دولت یازدهم
وی به برخی از اقدام های دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: آرامش در حوزه اقتصادی، تقویت ارتباط با دنیای خارج، افزایش قدرت دفاعی کشور، رفع مشکل حقوق های نجومی و برجام گوشه ای از اقدام قابل تحسین دولت یازدهم است.
این نماینده مجلس افزود: برنامه هایی را که دولت یازدهم ارائه می کند متناسب با برنامه ششم توسعه کشور است و باید از آن حمایت کرد.
وی یادآور شد: ملت بزرگ ایران از گذشته درس گرفته و این بار سعی دارد تا اشتباهات گذشته را تکرار نکند و با انتخاب روحانی، دولت را در چهار سال بعدی نیز همراهی نماید.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود.
شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار: علیرضاپورعلم ** تنظیم کننده: حسن فلاحتی ** انتشار دهنده : محمد رستگار
1602/7513/1654/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.