حبیب الله ساداتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تمامی افرادی که ثبت نام اولیه را با واریز مبلغ 10 میلیون تومان در شعب بانک ملی انجام داده اند می توانند کاروان های مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام کنند .
وی مهلت ثبت نام در کاروان های حج تمتع را پنج روز اعلام کرد.
ساداتی سهم استان مازندران برای حج تمتع امسال را چهار هزار نفر اعلام کرد و گفت که فهرست اسامی مدیران کاروان ها با قید گروه قیمتی در اطلاعیه ای که روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت از طریق رسانه های استانی و سایت مدیریت حج و زیارت استان منتشر می شود ، به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
وی از کسانی که تاکنون موفق نشده اند مبلغ 10 میلیون تومان را واریز کنند خواست تا تاریخ 21 اردیبهشت با مراجعه به شعب بانک ملی و واریز این مبلغ ، ثبت نام اولیه را انجام دهند.
مدیر کل حج و زیارت مازندران گفت که افرادی که مبلغ 10 میلیون تومان را پرداخت نکرده اند ، نمی توانند در کاروان ها ثبت نام کنند.
ساداتی همچنین به افرادی که این مبلغ را واریز کرده اند توصیه کرد تا در زمان مقرر پنج روزه در کاروان ها ثبت نام کنند.
وی گفت : درصورتی که افراد در مهلت تعیین شده برای ثبت نام در کاروان ها اقدام نکنند ، ثبت نام از آن پس تنها در صورتی امکان پذیر است که ظرفیت کاروان ها تکمیل نشده باشد.
ساداتی توضیح داد : شعب بانک ملی ایران حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه، نسبت به دریافت مبلغ علی الحساب هزینه سفر (تا سقف 10 میلیون تومان) ثبت نام اولیه مجاز خواهند بود.
برای تشرف به حج تمتع 25 هزار نفر ثبت نام شده در سال 85 و 60 هزار نفر در سال 86 در نوبت هستند.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.