به گزارش خبرنگار ایرنا ، سفر نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری از مرکز به شهرستان های مازندران برای تبیین دیدگاههای نامزدها از یک سو و برگزاری میزگرد و میتنگ های انتخاباتی در کنار بهره گیری از فضای مجازی برای تبلیغات از سوی دیگر ، به داغتر شدن این دوره از رقابت های انتخاباتی کمک شایانی کرده است .
اگرچه تبلیغات نامزدهای رئیس جمهوری در مازندران تاکنون بیشتر در مانور طرفداران 3 نامزد انتخاباتی شامل محمدباقر قالیباف، ابراهیم رئیسی و حسن روحانی خلاصه شد ، ولی حضور پررنگ نمایندگان همین نامزدها فضای نسبتا سردی را که حتی تا پایان اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده بر فضای انتخاباتی حاکم بود ، دگرگون و داغ کرد.
تبلیغات سایر نامزدهای انتخاباتی به خصوص سید مصطفی هاشمی طباء و اسحاق جهانگیری کم سو تر از دیگر نامزدهاست و این 2 نامزد تاکنون ستادی در این خطه شمال کشور دایر نکردند.
این در حالیست که چهار نامزد دیگر انتخاباتی ستاد تبلیغات خود را دایر کرده و در اکثر نقاط پرجمعیت نیز بنر تبلیغاتی این نامزدها وجود دارد.
تاکنون 2 نامزد انتخاباتی شامل میرسلیم و قالیباف به مازندران سفر کردند و به نظرمی رسد در روزهای آینده و طبق وعده ستادهای تبلیغات ، حسن روحانی و ابراهیم رئیسی به این خطه شمال کشور سفر می کنند و حضور این 2 نامزد می تواند فضای فعلی را به سمت داغتر شدن پیش ببرد.
طبق وعده های ستاد تبلیغات ، این 2 نامزد انتخابات رئیس جمهوری هفته آینده پس از پایان مناظره سوم به این استان سفر می کنند.
با وجود شور انتخابات تبلیغات نامزدهای رئیس جمهوری در مازندران در فضای فیزیکی ، تبلیغات نامزدهای شوراها به دلیل پایان نیافتن بررسی صلاحیت ها و زمان قانونی تبلیغات کمرنگ است و بیشترین تبلیغات این نامزدها در سطح فضای مجازی در حال انجام است.
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت که فضای انتخابات نامزدهای شوراها و رئیس جمهوری در این استان با نزدیک شدن به زمان انتخابات به نسبت هفته گذشته داغتر شده است .
علیرضا یونسی رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اگرچه تخلفاتی را در فضای تبلیغات انتخابات نامزدهای شوراهای اسلامی در استان شاهد بودیم، در تبلیغات نامزدهای رئیس جمهوری این تخلفات بسیار ناچیز بوده که با تذکر خاتمه یافت.
وی گفت : رقابت انتخابات هواداران نامزدهای رئیس جمهوری در مازندران با وجود شور انتخاباتی بسیار آرام و بدون تنش در حال انجام است که تداوم این روند می تواند به مشارکت حداکثری مردم کمک کند.
معاون سیاسی استاندار مازندران افزود : برای برگزاری میتنگ نامزدهای انتخابات رئیس جمهوری در استان مشکل امنیتی نداریم و تاکنون تعداد زیادی از نمایندگان نامزدها برای حضور در این متینگ ها به استان سفر کردند و بدون وجود تنش به تبلیغات پرداختند.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود.
در مازندران برای برگزاری انتخابات رئیس جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا افزون بر 8 هزار شعب اخذ رای پیش بینی شد و 50 هزار نفر برگزاری انتخابات را در این خطه شمال کشور بر عهده دارند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.