به گزارش خبرنگار ایرنا ،جعفر دولتی مقدم از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی با بیان اینکه خون شهدا و ارزش های انقلاب و رهنمود های رهبری همواره باید مورد توجه نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری قرار بگیرد ، گفت : بیکاری و فقر دغدغه اصلی مردم ایران عزیز است که با این معضلات با ارائه برنامه های واقعی نامزدها ،حل و فصل شود.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب خانواده هایی که در فقر شدید قرار دارند ، ادامه داد : به نظر من امروز 10 درصد از جمعیت کشور در فقر مطلق قرار دارند و شعارهای امروز نامزدها متناسب به مشکلات کشور نیست.
او ادامه داد : با شعار نمی توان مملکت داری کرد ،ما کشوری با مردم بی نظیر داریم که در همه صحنه ها رسالت خود را درمقابل خون مقدس شهدا ،آرمان های انقلاب و اسلام و ولایت فقیه عملیاتی کردند.
دولتی مقدم با تاکید بر این نکته که همه موظف به حفاظت از خون شهدا هستیم ، گفت: قالیباف فردی زیرک، باهوش و با سابقه مدیریتی در نیروهای مسلح است که تحولات رو به رشدی در نیروی انتظامی و شهرداری تهران ایجاد کرد.
وی توضیح داد: این نامزد رئیس جمهوری با روحیه جهادی دلسوز منافع ملت است و ایشان می تواند برای رسیدن مردم به اهداف انقلاب اسلامی ،موثر باشد.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.