به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران ، محمد اسماعیل ابراهیم زاده ،مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران، در حاشیه نخستین علمک گذاری گاز در مناطق کوهستانی مازندران در شهر پول بخش کجور با اشاره به روند مناسب تسطیح زمین جایگاه سی ان جی در دو شهر پول و کجور نوشهر، اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که با حضور کارشناسان شرکت گاز مازندران و نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس و فرماندار نوشهر از محل پروژه ها انجام شد باید گفت پیمانکار با سه اکیپ مشغول کار است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مسائل فنی کار مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیمانکار با چند گروه در شهر پول برای ایجاد زیرساخت های مخزن گاز در حال خاکبرداری و در تهران نیز مخازن در حال ساخت است و زمانی که زمینه کار در منطقه مهیا شد دستگاه به محل حمل می شود و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مدیرعامل گاز مازندران با بیان اینکه در شهر پول ۲۷ کیلومتر شبکه گذاری انجام شد، خاطرنشان کرد: با پایان ساخت مخزن بیش از هزار خانوار در شهر پول از نعمت گاز برخوردار می شوند.
ابراهیم زاده روش کار در شهر کجور را نیز به همین گونه برآورد کرد و گفت: در این شهر نیز زمین مناسب برای ساخت مخزن در نظر گرفته شد و پیمانکار به زودی مقدمات کار را فراهم می کند.
وی درباره جزئیات گازرسانی به این دو شهر به روش سی ان جی گفت: در این روش یک ایستگاه «مادر» و یک ایستگاه «دختر» تعریف می‌شود و فشار گاز در ایستگاه «مادر» به دوهزار و 500 تا سه هزار PSI افزایش می یابد و این گاز به وسیله تریلی به ایستگاه «دختر» حمل شده و در آنجا فشار گاز به ٦٠PSI کاهش می‌یابد و به شبکه گاز تزریق می‌شود.
مدیر عامل گاز استان درباره سایر فعالیت های گازرسانی در مازندران، اظهار کرد: ۱۸۵ پیمانکار در مازندران مشغول به کار هستند و قرار است با همکاری دستگاه های اجرایی همانند منابع طبیعی، راهداری و غیره تا پایان سال ۹۶ تعداد ۳۶۶ روستا گازدار شوند.
وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ تعداد 74 روستا گازدار شد که در خانه ۶۵ هزار خانوار مشعل گاز روشن و هزار و 200 کیلومتر کار انجام شد.
مدیر عامل گاز مازندران تصریح کرد: در سال گذشته ۳۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط شرکت گاز در استان توزیع شد.
ابراهیم زاده میزان بدهی مشترکان را به شرکت گاز ۱۸۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۷۰ درصد بدهی مربوط به مشترکان خانگی و مابقی مربوط به صنایع است.
وی تاکید کرد: از مشترکان انتظار می‌رود که بدهی خود را به موقع پرداخت کنند تا دولت بتواند یارانه پرداخت کند و مابقی نیز صرف پروژه های اجرایی و گازرسانی به مناطق صعب العبور شود.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 640283
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.