به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی کواکبیان یکشنبه شب در مسجد جامع ساری با اشاره به این که دولت یازدهم در مسیر جاده قرار گرفته است، بیان داشت: این دولت در مسیر قرار گرفت و باید سرعت بگیرد.
وی با تاکید بر این که راه عقلانیت اقتضا می کند که همه کمک کنند تا دولت تدبیر و امید به کارش ادامه بدهد، گفت: حزب مردم سالاری در کنار دولت قرار دارد و حمایت همه جانبه خود را اعلام می دارد.
کواکبیان افزود: ما با دولت روحانی دل آرام هستیم و دل نگران نیستیم و در عین حال مشکلات کشور را بر سر این دولت فریاد هم می زنیم.
وی ادامه داد: معتقدیم که نیمی از کابینه دولت یازدهم در ادامه کار باید تغییر کنند و وزرای جوان تر بر سر کار بیایند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: هر کسی که وعده می دهد یارانه را سه برابر می کند، یا حقه باز است یا قانون را دور می زند و راه سومی هم ندارد.
وی با بیان این که آقایان رئیسی و قالیباف در مجلس نبوده اند که بدانند کشور حساب و کتاب، قانون و برنامه و ردیف و بودجه دارد، افزود: رفاه ملی از درآمد نشات می گیرد و درآمد از تولید است.
وی اضافه کرد: فروش نفت، مالیات و تملک دارایی و سایر منابع، پایه های درآمد ملی هستند که می توان بر اساس آن رفاه ملی ایجاد کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بنده و اصلاح طلبان بر دست کسانی که بتوانند تولید را چهار برابر کنند، بوسه می زنیم گفت: فروش نفت دست ما نیست و وضعیت مالیات هم در کشور مشخص است، پس حرف های بی ربط در سه برابر کردن یارانه نزنید.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** تنظیم کننده: حسن فلاحتی ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.