به گزارش خبرنگار ایرنا ، کنسرت موسیقی سنتی سالار عقیلی با استقبال بیش از یکهزار و 500 نفر از شهروندان آملی یکشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر برگزار شد.
پس از اجرای موفق بیش از 10 قطعه موسیقی و زمانی که سالار عقیلی به همراه اعضای گروه برای پاسخ به تشویق و ابراز احساسات شهروندان آملی به لبه صحنه اجرای کنسرت پیش آمدند ، داربست های تعبیه شده از هم جدا شده و تمامی اعضای 10 نفر این گروه به زمین افتادند.
هرچند در این حادثه آسیبی به اعضای گروه نرسید ، اما خسارت جزیی به تجهیزات آنان وارد شد.
شهروندان آملی که پس از وقوع این سانحه در تلاش برای ابراز همدردی با اعضای گروه موسیقی و نزدیکی با سالار عقیلی بودند ، این استاد موسیقی دقایقی پس از این حادثه ، پشت تریبون رفت و با لبخند گفت : ما خوبیم و به عشق همه شما به زمین افتادیم .
گروه راز و نیاز سالار عقیلی نخستین شب اجرایش را در ساری میهمان مردم مرکز مازندران بود.
بر اساس برنامه اعلام شده قرار است که سومین شب اجرای سالارعقیلی در شهرستان نور باشد که هنوز برگزار شدن و یا عدم برگزاری آن مشخص نشده است .
اعضای گروه راز و نیاز متشکل از حریر شریعت زاده ، حامد فکوری ، مهدی باقری ، آرش فرهنگ فر و شهرام غلامی است .
عشق ماند ، سایه‌های سبز ، دریای بی پایان ، سعدی نامه ، به نام گل سرخ ، مایه ناز ، عاشقی ، هوای آفتاب ، سالار خوانی‌ها ، عشق دیرین ، باده نوشین ، یاد باد ، سبوی تشنه ، دا ، یار و دیار ، نغمه همرازان ، به سپیدی صلح ، یار مست ، به یاد من باش ، وطن ، زمزمه‌ها ، فصل عاشقی ، جهان پهلوان تختی از جمله آثار این هنرمند جوان است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.