نوروز احسانی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در مجموع صلاحیت 94 نفر ازداوطلبان شورای شهر در این استان در بررسی مجدد مورد تایید قرار نگرفت.
وی گفت که در بررسی صلاحیت ها در هیات اجرایی و نظارت ، صلاحیت 309 نفر از داوطلبان شورای شهر رد شده بود که برای بررسی نهایی پرونده این داوطلبان به هیات نظارت استان ارسال شد.
احسانی اظهار داشت : هیات نظارت استان در بررسی نهایی در مجموع صلاحیت حدود 70 درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی را که صلاحیتشان رد شده بود ، بار دیگر تایید کرد.
نامزدهای تائید صلاحیت شده شورای شهر در مازندران برای حدود 300 کرسی این نهاد شهری رقابت می کنند.
** اعلام نتایج صلاحیت داوطلبان روستایی تا پایان وقت اداری
دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران گفت که نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها نیز تا پیش از پایان وقت اداری امروز 17 اردیبهشت ماه اعلام می شود.
احسانی اظهار داشت : در بررسی اولیه از سوی هیات های اجرایی و نظارت ، صلاحیت یک هزار و 142 داوطلب شورای اسلامی روستاها طبق استعلام قانونی تایید نشده بود.
در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران 18 هزار نفر ثبت نام کردند که صلاحیت یک هزار و 451 نفر در مرحله اول رد شد و افزون بر 650 نفر نیز از ادامه رقابت انصراف دادند.
انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره رئیس جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.