به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس ستاد قالیباف در قائمشهر در مراسم آغاز به کار این ستاد گفت : یک بار دیگر توفیق الهی نصیب ملت ایران شده است تا در انتخابات شرکت کنند ، زیرا از دیدگاه ما انتخابات یک امر اعتقادی است و همه ما باید مسئولیت دینی و شرعی خود را در آن روز مشخص کنیم .
میکائیل فرج پور افزود : حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای سرنوشت ساز است که سرنوشت همه در روز انتخابات ریاست جمهوری مشخص می شود.
وی با بیان اینکه ما در این انتخابات می خواهیم یک امر مهم را رقم بزنیم ، ادامه داد : امر مهم ، وضع موجود است که برای ما حائز اهمیت است و می خواهیم در این روزها روشنگر و شفاف حرف بزنیم تا نسل آینده ما را سرزنش نکنند.
رئیس ستاد قالیباف در قائمشهر با بیان اینکه بهتر است مردم با دید باز در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند ، افزود : بهتر است شهروندان در روز انتخابات با تحقیق پای صندوق های رای حاضر شوند و به فردی رای دهید که هم راستای منویات مقام معظم رهبری باشد.
تاکنون ستاد حسن روحانی ، سید ابراهیم رئیسی ساداتی و محمد باقرقالیباف در قائمشهر راه اندازی شد.
سید مصطفی آقا میر سلیم ، اسحاق جهانگیری کوه شاهی ، حسن روحانی ، سید ابراهیم رئیسی ساداتی ، محمد باقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.