به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: کشور ما نیازمند اقتصاد قوی است و باید کسی انتخاب شود که بتواند این هدف را محقق کند.
وی یادآور شد: انتخابات، نعمت و فرصت است و به برکت این نظام شکل گرفته است و ما که در دنیا مدل مردم‌سالاری دینی را عرضه کرده‌ایم، بدانیم که کشورهای دیگر ما را رصد می‌کنند و باید مواظب رفتار خود باشیم و حواسمان باشد که نظام را زیر سوال نبریم.
امام جمعه نوشهر با اشاره به تبلیغات نامزدها بیان کرد: کسانی که می‌خواهند مجری قانون اساسی باشند باید از حالا اجرای قانون اساسی را تمرین کنند.
وی اظهار داشت: نامزدها باید از حالا مرزهایشان را با دشمن تعیین کنند و در سیاست صادقانه عمل کنند و از تزویر و دروغ که روش غربی‌ها است خودداری کنند.
مشایخ تصریح کرد: نامزدها باید به امنیت ملی پایبند باشند و فقط آنچه را می‌توانند انجام دهند وعده دهند.
به گفته امام جمعه نوشهر، هیچ نامزدی نباید خود را با نفی دیگران اثبات کند و لازم است از بیت‌المال سوء استفاده نشود و در تبلیغات از اسراف پرهیز گردد.
وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، فضا را به برنده و بازنده تبدیل نکنند و جوری عمل نکنند که کینه به وجود آید.
مشایخ همچنین با گرامیداشت سالروز تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: باید سعی کنیم جوان‌‌های انقلابی خوب و با تربیت درست تحویل جامعه دهیم و می‌بینیم که هم در دفاع مقدس و هم در مدافعان حرم، جوانان حضور پررنگی داشته‌اند.
خبرنگار : شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7517/ 1702/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.