وحید حسین زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برای هر صندوق یک بازرس و برای هر 15 بازرس یک سربازرس مسئول بازرسی انتخابات شهرستان آمل تعیین شده است.
وی ادامه داد : در تمامی صندوق های انتخابات ، نمایندگان هیات های بازرسی حضوری فعال خواهند داشت و روند انتخابات را بررسی می کنند.
رییس هیت بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرستان آمل گفت : این هیات ها در راستای حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و قانونی جریان انتخابات تشکیل شده و آماده دریافت گزارش‌ها، انتقادها و پیشنهادهای مردم است .
حسین زاده افزود : در تمامی صندوق های انتخابات ، نمایندگان هیات های بازرسی حضوری فعال خواهند داشت و روند انتخابات را بررسی می کنند.
وی گفت : کسب اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات ، جمع بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح نیز از دیگر وظایف مهم هیات های بازرسی استان محسوب می شود.
حسین زاده همچنین به وظیفه و ماهیت اعضای هیات های بازرسی اشاره کرد و افزود : اعضای هیات های بازرسی به عنوان چشم و گوش وزارت کشور به عنوان مسئول مستقیم برگزاری انتخابات عمل می کنند تا مشکلات و مسایل احتمالی به موقع گزارش شود.
رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان آمل با اشاره به وظایفی که این هیات به عهده دارد گفت : ‌هیات بازرسی مستقل عمل می کند و علاوه بر رصد فعالیت ستاد انتخابات، هیات های نظارت و اجراء ،عملکرد کاندیداها،گروه ها و احزاب را بررسی کرده و تخلفات را گزارش می کند.
حسین زاده، رعایت اصول صداقت،کاردانی و سلامت را در انتخاب روسا و اعضای هیات های بازرسی انتخابات شهرستان مهم دانست و تاکید کرد:‌ هیچ یک از روسا و اعضای هیات های بازرسی حق عضویت در ستاد نامزدها را ندارند زیرا یک اشتباه فردی زحمت جمعی را خدشه دار می کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا روزجمعه29 اردیبهشت برگزار می شود.
در شهرستان آمل تاکنون صلاحیت هزار و 860 نفر تایید توسط هیات اجرایی و هیات نظارت تایید شد و صلاحیت 117 نفر نیز توسط این دو هیات رد شد.
شهرستان بیش از 402 هزار نفری آمل در فاصله 70کیلومتر ساری مرکز مازندران واقع شده است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.