به گزارش ایرنا، وی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران و نویسندگان حامی روحانی در ساری، افزود: انتخاب مجدد حسن روحانی یعنی این که ایران را در فضای باز و درهای گشوده جهان حفظ کرده ایم، چراکه دولت یازدهم تنش زدایی را ساماندهی کرد و ایران به جایگاه اقتدار گذشته خود بازگردانده شده است.
وی همچنین گفت: ایجاد نشاط و امید باید سرلوحه کارهای تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری باشد و امروز انتخابات و مقدمات آن شور مجددی در کالبد جامعه دمیده است.
علا اضافه کرد: کسانی که در حاشیه، انتقاد کرده و انتخابات را تحریم و یا به نوعی با صندوق های رای قهر می کنند، در واقع به شعور سیاسی بالغ شده ملت این نظام توهین می کنند.
وی در ادامه گفت: همه باید به اهمیت نقش جوانان در عرصه های سیاسی توجه کنند تا همه احساس کنند که حضورشان سرنوشت ساز است.
شاعر معاصر و نویسنده کودک و نوجوان با بیان این نکته که در مناظرات نامزدها، شاهد رنج هایی هستیم که بر جریان اصلاحات چه گذشته است را از زبان جهانگیری شنیده ایم گفت: مساله برجام عمر دولت تدبیر و امید را به خود اختصاص داده است و مساله سخت و طاقت فرسایی بوده است.
علا گفت: از آنجایی که عمده فعالیت دولت یازدهم در حوزه دیپلماسی بوده است، قشرهای مختلف جامعه به اهمیت برجام پی نبرده اند.
وی اظهار داشت: مردم معیشت و درآمد های خود را معیار قرار دادند اما بسیاری فواید برجام را به درستی درک نکردند و رسانه ها، هنرمندان و فرهیختگان باید این دستاورد را بیشتر گسترش بدهند.
شاعر معاصر و نویسنده کودک و نوجوان گفت: مخالفان دولت با بی مهری و بداخلاقی یک جانبه که فقط امتیازاتی را که دو طرفه بوده را وارونه برجسته کردند و هزینه هایی را که طرف مقابل پرداخت کرد را عنوان نکردند.
وی گفت: امروز افتخار ما در عرصه بین المللی این است که کنش گران اصلی هستیم و این به پشتوانه برجام است و برجام به این اقتدار ایران ضمانت بخشیده است.
وی گفت: دولت یازدهم بازگشت به تعقل را انجام داده است و بدانید بازگشت به تعقل، زمان بر است.
وی به ثمر رسیدن برجام را رزمایش بین المللی دانست و گفت: برجام توافق عزتمندانه و بازی برد برد بوده است و به همین دلیل توقع بر این است که باید چهار سال دیگر به دولت تدبیر و امید مجال داد، زیرا چهار سال آینده دولت تدبیر و امید مجالی برای خوشه چینی و درو کردن بذری را که با خون دل کاشته ایم ، است.
علا گفت: دکتر روحانی قانونمدار است و اعلام می کنیم چهار سال آینده زمان برداشت محصولی است که بذر آن به سختی کاشته شده است.
وی در بخش پرسش و پاسخ با خبرنگاران با اشاره به وضعیت فرهنگی و هنری کشور، گفت: از وضعیت فرهنگی دولت یازدهم راضی نیستم و این نگاه شخصی من است، اما از دیدگاه ناظر سیاسی وقتی مرمت ویرانه ای که دولت یازدهم تحویل گرفته و گشایشی که در فضای فرهنگی ایجاد شده است را قبول می کنم.
وی ادامه داد: امروز هنرمندان همه در حمایت از دولت تدبیر و امید وارد صحنه شدند و امید واریم در دوره دوم دولت اعتدال و تدبیر و امید توجه به این حوزه بیشتر شود.
علا گفت: آفتی که دستگاه فرهنگی به آن دچار شده است استفاده ابزاری از ارزش ها در صحنه های سیاسی است و حوزه هنری یک بام و دو هوا شده است .
وی با بیان این که در حوزه مویسقی جفاهای زیادی شده است و استفاده ابزاری فراوانی از این حوزه هنری صورت گرفته است، گفت: دیانت مخالف ابتذال است و در همه عرصه ها ابتذال با ذات جمهوری اسلامی مخالف است.
وی تصریح کرد: در عرصه موسیقی به جای گرفتن ابتذال، مانع کنسرت های خوانندگان سرشناس و نوزاندگان شدند و این دشمنی با هنر است.
وی گفت: اگر روحانی رای نیارود با بحران همه جانبه مواجه خواهیم شد.
شاعر معاصر و نویسنده کودک و نوجوان گفت: برخی ها نسل جوان را از غافله انقلاب و نطام دور می کنند و بنابراین وظیفه داریم به روحانی رای بدهیم و دادن فرصت مجدد به دولت تدبیر و امید یک امر ضروری است، هرچند همچنان توقعات زیادی از دولت روحانی داریم.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
6990 / 1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.