علیرضا یونسی رستمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : سیاست دولت تدبیر و امید ایجاد فضای باز سیاسی برای تمام مردم و گروه های سیاسی است و این برنامه نیز به درستی در این خطه شمال کشور همانند سایرنقاط اجرایی شد.
وی صحت این ادعا را برگزاری بدون مشکل متینگ های انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال 94 اعلام کرد.
معاون استاندارمازندران از نامزدهای انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و هوادارانشان خواست تا در فضای باز سیاسی ایجادی ناشی از تدبیر دولت یازدهم برای بیان برنامه های خود بهره بگیرند.
* تخریب ممنوع
یونسی افزود : نامزدهای انتخاباتی به جای زیرسووال بردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید با بهره گیری از فضای باز سیاسی برنامه های خود را برای اداره کشور در اختیار مردم قرار دهند.
وی اضافه کرد : نامزدها می توانند در چارچوب قانون برنامه های دولت را نقد بکشند، ولی از ارایه شعار به جای برنامه و تخریب عملکرد دولت و سیاه نمایی کارکرد نظام خودداری کنند.
وی بار دیگر تاکید کرد فضای امنیتی و سیاسی آرامی در استان مازندران برای برپایی متینگ های انتخاباتی ایجاد شده و نامزدها و هوادارانشان می توانند در این فضا به بیان برنامه های خود به مردم بپردازند.
تاکنون از بین 6 نامزد انتخابات رئیس جمهوری محمد باقر قالیباف سفر انتخاباتی خود را در این استان انجام داد و در مسجد جامع شهر ساری سخنرانی کرد.
براساس اظهارات مسوولان ستاد روحانی و رئیسی 2 نامزد دیگر دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری، قرار است هفته آینده به مازندران سفر کنند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.