رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی در مازندران در مراسم افتتاح این ستاد در بابلسر گفت: دولت یازدهم عملکرد بسیار مطلوبی داشته است اما متاسفانه رسانه ها به خوبی این عملکرد را برای مردم و افکار عمومی پوشش ندادند.
محسن نریمان بیان کرد: هر انسان با انصافی درک می کند که تورم حدود 40 درصدی را که در ابتدای این دولت در کشور وجود داشت و به حدود 10 درصد رساندن چه ارزشی برای کشور و مردم دارد و از سویی دیگر رشد اقتصادی منفی را نه تنها این دولت کنترل کرد بلکه توانست رشد اقتصادی را نیز در کشور رقم بزند که این یک دستاورد ارزشمندی است.
وی افزود: برجام که با بکارگیری یک دیپلماسی قوی به نتیجه رسیده است سایه شوم تحریم را توانست از کشور دور کند.
وی اظهارداشت: اگر قدرت دیپلماسی و برجام نبود با شرایط تورمی و تحریم ها کشور ما همانند ونزوئلا می شد که خوشبختانه با درایت بکارگرفته شده این اتفاق رخ نداد.
وی افزود: برجام آنچنان برای کشور ما اهمیت داشته است که حتی رییس جمهور ترامپ یکی از شعارهای انتخاباتی اش در خصوص برجام بوده است و بیان کرد که برجام اقتدار ایران را در جهان افزایش داده است.
وی اظهارداشت: برجام توانست تعامل جهانی را پی ریزی کند و این پیروزی بزرگ زمینه را فراهم کرد تا ما در مسائل منطقه ای و بین المللی با اقتدار ورود یابیم.
رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی در مازندران گفت: اگر وزیر نفت کشورما توانست با جدیت و اقتدار سهم ایران را در تولید و فروش نفت بدست بیاورد زمینه اش را برجام فراهم کرد.
نریمان اضافه کرد: امروز بسیار خرسندیم که توانستیم به سلطه همسایگان خود در تسلط برمیادین مشترک پایان دهیم و با اقتدار در برداشت از میادین مشترک از آنان پیشی بگیریم.
حمزه آدینه پور به عنوان رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان بابل می باشد.
خبرنگار: زینب حبیب پور گودرزی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/7328
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.