مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:1800 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی مازندران پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: از ابتدای اجرای دستورالعمل پرداخت تسهیلات طرح رونق و پس از ثبت‌نام واحدهای تولیدی و متقاضیان در سامانه بهین یاب و همآهنگی ستاد اقتصاد مقاومتی و بانک‌های عامل استان، تاکنون بیش از 1800 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی پرداخت‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در سال 95 تعداد 180 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی موفق به دریافت 1450 میلیارد ریال تسهیلات و در دو ماه سال 96 نیز 16 واحد تولیدی موفق به دریافت 350 میلیارد ریال تسهیلات شده‌اند.

موسوی بیان داشت: درمجموع، تاکنون 196 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان موفق به دریافت 1800 میلیارد ریال تسهیلات شده‌اند.

وی تصریح کرد: تسهیلات طرح رونق در راستای حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط اجراشده و نقش مهم در تقویت بخش تولید و صنعت داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید، حمایت از تولید و صنعت داخلی است خاطرنشان کرد: محصولات زیادی در استان داریم که باکیفیت مطلوب تولید می‌شوند و قابل‌رقابت با محصولات خارجی هستند و استفاده مردم از تولید داخلی نقش غیرقابل‌انکار در رونق تولید داخلی دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.