این روزنامه نوشت : این روزها که باید در میان مردم بود و چهره به چهره با آنان گفتگو کرد و با جریان قوی و موثر عوام فریب که به شدت فعال و در حال سیاه نمایی عملکرد دکتر روحانی و آلوده کردن فضای سیاسی هستند، مقابله کرد، دوستان اصلاح طلب و دیگر حامیان روحانی خود را سرگرم تشکیل ستادها و تقسیم پست و گرفتن عکس یادگاری کردند.
یکی نیست پاسخ دهد چرا برای مثلا مسئول کمیته دانشگاهیان ستاد ، یکی می شود جانشین و دیگری می شود مسئول روابط عمومی؟ یا یکی می شود مدیر اجرایی و دیگری می شود مدیر برنامه ریزی و سومی می شود مشاور مدیر برنامه ریزی و چهارمی هم پست دبیر کمیته برنامه ریزی و جالب است که همه هم در ستاد تجمع می کنند بدون اینکه یک رای به آرا دکتر روحانی بیفزایند.
آقایان، اوضاع آنچنان که می پنداریم بر وفق مراد نیست باید جنبید، باید به درون جامعه و مردم رفت، باید با مردم صحبت کرد و واقعیت ها را با آنان در میان گذاشت، رقیب کاملا تجهیز شده وارد میدان رقابت شده است، او تریبون های زیادی را در اختیار دارد، سری به مساجد بزنید و ببینید که برخی سخنرانان بین دو نماز در مورد دولت و رئیس دولت چه می گویند.
نباید دل به مناظره و سخنان افشاگرانه جناب جهانگیری خوش نمود، نباید به چند تجمع دویست سیصد نفره بسنده کرد، مردم عادی حال و حوصله حضور در ستادها و نشستن پای سخنرانی چند چهره مشهور سیاسی را ندارند، کشاورزان ما خسته از نشاء برنج و شاکی از کمبود کارگر کشاورزی و دستمزد صد و پنجاه هزار تومانی کارگر نشاکار برای یک روز کار هستند.
روستاهایی را می شناسیم که در دور گذشته انتخابات، نود درصد رای دهندگانش به روحانی رای دادند، در این دوره معلوم نیست چه تعدادشان در انتخابات شرکت کنند و آنهایی هم که در انتخابات شرکت خواهند کرد، آرای شان به روحانی باشد.
به حاشیه شهرها بروید، به کارخانه ها بروید و با کارگران زحمتکش همکلام شوید، بروید و امید را در دل هایشان زنده نگاهدارید، از ستادها بیرون بیایید، الان وقت عکس یادگاری و تقسیم پست نیست.
خبرنگار : فاطمه رحمتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
3009/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.