فرمانده انتظامی شهرستان "ساری"، از شناسایی و دستگیری سارقان داخل خودرو و مغازه با 20 فقره سرقت و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه خبر داد .

به گزارش ایلنا  به نقل از سرهنگ" زیداله کاظمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران کلانتری 13 این فرماندهی حین گشت زنی در محور "خزرآباد" فردی که در حال سرقت از یک دستگاه خودرو بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم به سرقت خودرو در تحقیقات و بازجویی های اولیه پلیس به 15 فقره سرقت طی ماه گذشته به همراه سه همدستش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی با شناسایی مخفیگاه همدستان متهم، این افراد را که از سارقان سابقه دار بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل سکونت این افراد مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله باطری خودرو، ضبط و پخش، چندین دستگاه کیس، پرینتر و مانیتور رایانه، دستگاه پمپ آب، لوله، شیر آلات و اتصالات مربوط به انشعابات باغات و مزارع، لوازم و تجهیزات موتور و انواع ابزار را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: متهم اصلی پرونده و اعضای باند در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بیش از 20 فقره انواع سرقت اقرار کردند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و اموال مسروقه برای تحویل به مالباختگان منتقل شد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.