مرکز درمانی شهید پولادی چمستان با حضور دکتر فلاح، استاندار مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح٬ مقام عالی دولت در مازندران در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز کارگر٬ با اشاره به این که در دولت تدبیر و امید٬ تلاش ها و اقدامات موثری در حوزه کارگری صورت گرفته است٬ عنوان نمود: دولت یازدهم اهتمام شایان توجهی در جهت تحقق شعارهای حوزه سلامت بخرج داده و برنامه های این حوزه با جدیت در حال پیگیری است.

استاندار با اشاره به این که در مازندران بیش از 500 هزار نفر افراد فاقد بیمه در دولت یازدهم تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، یاد آور شد: با افزایش حمایت‌های بیمه‌ای در دولت یازدهم گام‌های بلندی برای افزایش شاخص‌های سلامت و امکان دسترسی افراد به زیرساخت‌های درمانی برداشته شده است.

ربیع فلاح با بیان این که در آغاز به کار دولت یازدهم، بیمه کارگران ساختمانی از مشکلات استان در این بخش بود، تصریح نمود: بیش از 50 هزار نفر کارگران ساختمانی مازندران در دولت تدبیر و امید بیمه شدند.

نماینده عالی دولت در استان، با بیان این که امروز در دولت یازدهم به فرزندان عزیز ایرانی

زیر 14 سال، خدمات رایگان دندانپزشکی ارایه می شود، افزود: غربالگری کودکان دبستانی و اجرای طرح پزشک خانواده در دو استان مازندران و فارس که از جمله نتایج ارزشمند آن ثبت و ضبط الکترونیکی سوابق افراد می باشد از دیگر خدمات دولت یازدهم در حوزه سلامت است.

استاندار، خاطر نشان کرد: در مازندران بیش از 1200 میلیارد تومان برای تمهید زیرساخت های بخش سلامت و ارایه خدمات درمانی در دولت تدبیر و امید هزینه شده است.

ربیع فلاح در بخش پایانی سخنان خود کارگران را ستون های اصلی اقتصاد مقاومتی توصیف نمود و گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان با جدیت هر چه تمام تر در حال پیگیری است و مازندران در شمار استان برتر کشور در این راستاست.

مرکز درمانی شهید پولادی چمستان که در آذرماه ۱۳۹۳ کلنگ زنی و در ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۶ همزمان با روز کارگر با حضور استاندار افتتاح شد در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع٬ بنایی بالغ بر ۱۸۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال احداث شده است.

این مرکز درمانی دارای واحدهای ارایه خدمات دندانپزشکی٬ مامایی٬ آزمایشگاه٬ داروخانه٬ تزریقات و پانسمان و اورژانس می باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 634424
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.