نادر دست نشان دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا افزود: البته این به نظر مالک ومدیریت تیم خونه به خونه بستگی دارد که شرایط این تیم برای فصل آینده چگونه رقم خواهد خورد، اما من با این تیم قرارداد دارم وبه عنوان یک مازندرانی دوست دارم که در شهر خودم خدمت کنم.
وی اضافه کرد: افتخار می کنم که در تیم مازندرانی باشم وهمیشه هم گفتم که فوتبال مازندران لایق لیگ برتری شدن هست.
وی اضافه کرد: امیدوارم این تصمیم باشد که من در تیم خونه به خونه باشم، من با عشق ودرکنار مردم تلاش می کنم که با برنامه ریزی بهتری برای فصل آینده بتوانیم به خواسته سالها انتظار مردم استان برای حضور یک تیم از مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور جامعه عمل بپوشانیم.
** جذب بازیکنان مستعد جوان درکنار باتجربه ها
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران درخصوص فهرست پیشنهادی اش برای جذب بازیکنان فصل آینده این تیم نیز گفت، البته از الان برای اینکه فهرست ورودی وخروجی های تیم چه کسانی هستند، خیلی زود هست وباید با مدیریت باشگاه در جلسه ای این وضعیت را بررسی وتصمیم منطقی وبه صلاح تیم هست، بگیریم.
دست نشان افزود: اما آن چیزی که مهم و مورد انتظار کادرفنی هست، جذب بازیکنان مستعد جوان درکنار باتجربه هایی همچون ' پژمان نوری ' هست که بتوانند تیم را به بهترین شکل رهبری ودرکنار بازیکنان به کادرفنی نیز کمک کنند.
وی اضافه کرد: من بارها نیزاین را گفته بودم که به جوانگرایی خیلی علاقه دارم و با میدان دادن به بازیکنان هیچ وقت پیشمان نشدم، وی افزود: ضمن آنکه در بازی برابر خیبرخرم آباد 'محمد حسین باباگلی' بازیکن جوان ما درکمتر از 30ثانیه از ورودش به زمین مسابقه گل زد که این نشان از انگیزه های بالای جوان مستعد فوتبال مازندران دارد.
** فوتبال پاک وشرافتمندانه ای را به نمایش گذاشتیم
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران همچنین درخصوص دیدار تیمش برابر خیبرخرم آباد که منجربه سقوط حریفش به لیگ دسته دوم شد، گفت: خوشحالم که توانستیم شرافت فوتبال را به نمایش بگذاریم وما گناهی نداریم که خوب بازی کردیم وتیم خیبردرمنطقه سقوط قرار داشت، تیم ما وظیفه اخلاقی وفوتبال جوانمردانه را در زمین مسابقه به نمایش گذاشت وخوشحالیم که واژه بد فوتبال ناپاک را به تیم ما نزدند.
دست نشان افزود:فوتبال ورزش پاکی هست، اما این برخی افرادهای ناپاک در این ورزش هستند، که به روح ورزش وفوتبال پاک آسیب می زنند.
وی اضافه کرد: خیلی خوشحالم که در پایان لیگ باید اعلام کنم، شاگردان من در تیم خونه به خونه تمام تلاش شان را برای موفقیت این تیم انجام دادند، در طول فصل هم اشتباهاتی داشتیم، هم اشتباهاتی شد که درنهایت مسیرمان به لیگ برتر ختم نشد.
وی یادآورشد: باید از این مسایل درس بگیریم وبا برنامه ریزی بهتر وهدفمند، انشاله بتوانیم مازندران را درسال آینده صاحب یک تیم در لیگ برتر کنیم.
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران عصردوشنبه درچارچوب هفته سی وچهارم وپایانی رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه 4بر2 تیم خیبرخرم آباد را شکست داد تا تیم خیبر به لیگ دسته دوم سقوط کند.
خونه به خونه هم درپایان این مسابقات با کسب 53 امتیاز وقرار گرفتن در مکان ششم جدول رده بندی، لیگ یک را به پایان رساند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.