به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید امیر حسینی جو روز دوشنبه در جلسه توجیهی و آموزشی کاربران رایانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که در تالار اجتماعات هلال احمر تنکابن برگزار شد ، افزود : رأی دادن در نظام مردم سالاری دینی همانگونه که بارها از سوی رهبر فرزانه انقلاب و امام راحل بیان شده یک تکلیف دینی و شرعی است و همه باید در آن مشارکت داشته باشند.
وی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و قدرت مردمی ایران اسلامی برشمرد و اظهار داشت : توجه به اخلاق انتخاباتی، عدم تخریب و ارائه برنامه های سازنده و به دور از حاشیه و وعده های واقعی توسط نامزدها و ستادهای انتخاباتی، بهترین بستر را برای برگزاری انتخاباتی بانشاط فراهم می کند.
حسینی جو با بیان اینکه حق الناس بودن رأی و انتخاب اصلح از دیگر ویژگی های انتخابات در نظام مردم سالاری دینی است خاطرنشان کرد : در این مسیر ابزاری جز قانون نداریم و عمل به مر قانون تنها وسیله ای است که می تواند ما را به رضایت خداوند رهنمود سازد.
وی تصریح کرد : حق الناس بودن باعث می شود فساد و تخلف در انتخابات از بین برود در حالی که این امر در نظام دموکراسی غربی یک امر قراردادی و مدنی است که امکان تخلف نیز در آن وجود دارد.
به گفته فرماندار تنکابن ، انتخابات بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی ایران است که در 38 سال گذشته از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای می تواند ضامن توسعه کشور و ارتقا بخشیدن به امنیت ملی باشد.
وی یادآور شد : کاربران آموزش های لازم را به دقت فرا بگیرند تا در روز انتخابات با مشکلی مواجه نشوند .
انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تنکابن هفت کرسی دارد ، به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.