محمد اسماعیل امامزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشتاقان زیارت حرم مطهر دارای مشکل دیالیز می توانند با هماهنگی قبلی برای انجام دیالیز به موسسه درمانی دارالشفاء مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: این بیماران می توانند ضمن گرفتن معرفی نامه با تماس شماره 05132244311 دارالشفا امام رضا ( ع) مشهد ، هماهنگی های لازم را انجام بدهند.
چهار هزار و 500 بیمار خاص تالاسمی ، هموفیلی ، سرطانی و دیالیزی به عنوان مصرف کنندگان اصلی خون در مازندران هستند.
**فعالیت 173خادم یار امام رضا ( ع) در استان مازندران
سرپرست حوزه نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران از فعالیت 173خادم یار هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت ،امام همام رضا ( ع) خبر داد و گفت: تمام افراد علاقمند می توانند با ثبت نام در سامانه الکترونیکی ثامن الحجج ، عضو خادم یاران امام رضا شوند.
وی با بیان اینکه ثبت نام شدگان پس از آموزش 12 ساعته کارت رتبه سوم خادم یاری امام رضا (ع ) را دریافت می کنند، گفت: این افراد به عنوان خادم یاران برای کمک به محرومان مناطق مختلف استان اعزام می شوند.
امامزاده با بیان اینکه این افراد پس از سه سال فعالیت با اعزام یک دوره کوتاه مدت به مشهد مقدس به رتبه دوم خادم یاری امام رضا (ع ) ارتقا می یابند، بیان داشت: همچنین این افراد پس از چهار سال فعالیت مداوم در مناطق محروم استان به رتبه یکم خادم یاری امام رضا ( ع) ارتقا می یابند.
امامزاده گفت: بیشتر افراد خادم یار ثبت نام کننده در استان مازندران تحصیل کرده و از اقشار جوان ، پزشک، استاد دانشگاه و معلمان هستند.
وی گفت: توجه به مسکن ، معیشت ، سلامت و ارتقا تحصیلات مردم مناطق محروم از ماموریت های خادم یاران امام رضا ( ع) در استان های کشور است.
مازندران سه میلیون و 200هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.