به گزارش خبرنکار ایرنا ، ستاد رئیسی در خیابان تهران با حضور کیوان مرادیان و ستاد روحانی در مسجد مهدیه عشقی با حضور محسن نریمان شروع به کار کرد .
رئیس ستاد روحانی در مازندران در این مراسم که در مسجد مهدیه عشقی برگزار شد ، گفت : در بحث انتخابات ریاست جمهوری و در مناظره ها بهتر است تا افراد از دروغ و تهمت برای تشویش اذغان عمومی و رای آوردن اجتناب کنند زیرا در این روزها میلیون ها نفر از طریق رسانه ملی بحث مناظره را دنبال می کنند.
محسن نریمان افزود : اصلاح طلبان تنها به دنبال مشارکت حداکثری مردم هستند و درصدد هستیم تا تصدیگری دولت را به حداقل برسانیم و هر چه را که مردم می توانند انجام دهند ، به مردم بسپاریم .
وی با بیان اینکه جریان پوپالیسم چهره عوض کرده است ، گفت که برخی وعده های انتخاباتی
می دهند که تحقق آن به رشد اقتصادی بیش از 20 درصد نیاز دارد که از نظر اقتصادی از محالات است .
نریمان یکی از مشخصه های رجل سیاسی را پرهیز از انتقام گیری از رقیب در انتخابات دانست و اظهار داشت : اگر در اسلام به دنبال انتخابات سالم هستیم ، نباید کسی برای جلب نظر مردم نسبت ناروا به کسی بزند زیرا کسی که از راه حرام وارد عرصه سیاست شود خیری به مردم نخواهد رساند.
وی ادامه داد : یکی از ویژگی های دولت یازدهم این بود که رئیس جمهور اگر اشتباهی را دید مانند حقوق های نجومی پشت تریبون آمد و عذرخواهی کرد و تا ریال آخر آن را از همه کسانی که اضافه دریافت کرده بودند ، پس گرفت .
رئیس ستاد حسن روحانی در مازندران گفت : دادستان هم اعلام کرد که حقوق های غیرمتعارف نه تنها مربوط به این دولت نبوده ، بلکه به دولت گذشته مربوط بود .
** افتتاح ستاد رئیسی در قائمشهر
یکی از مسئولان ستاد رئیسی هم در آغاز به کار ستادش در قائمشهر گفت : نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و با هدایت مقام معظم رهبری بحران و فتنه 88 را مدیریت کرد.
کیوان مرادیان افزود : هدفمان این است که اکثر اقدامات قانونی طی شود و این معضلاتی که کشور با آن مواجه است جوانان را از ناامید شدن دور نگه داریم .
وی ادامه داد : در بحث امنیت ، علمی ، تکنولوژی و غیره پیشرفت هایی وجود دارد اما همچنان مردم دلسرد هستند که یکی از علت ها آن است که عده ایی هستند که خود را انقلابی نمی دانند.
مرادیان گفت : در این مکان جمع شده ایم و می خواهیم تمرکزها به سمتی برود تا جریان انقلاب سالم در راستای تامین منافع ملت روی کار آید.
وی افزود : به دنبال یک جریان فکری متدین ، سالم ، عالم و شفاف برای مردم هستیم و باید این حرکت را به طور جدی مورد توجه قرار دهیم تا دشمن نتواند از درون به ایران آسیب برساند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.