عماد محمودی روز شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا گفت : امسال برگذاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، به دلیل تداخل با ماه مبارک رمضان با اعزام مردمی به مرقد مطهر امام راحل همراه نخواهد بود .
وی افزود : اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه ها برنامه های متنوعی برای یادمان امام خمینی برگزار خواهند کرد که یکی از مهم ترین این برنامه ها ، برگزاری 'شب های سکوت ' در شهرستان ساری است .
این سرپرست ادامه داد : این برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضان در چند نقطه از شهر ساری برگزار و تا پایان این ماه ادامه می یابد .
محمودی هدف از این برنامه آشنایی نسل جوان با اندیشه ها و سبک زندگی سیاسی و شخصی امام (ره) و گفت گو درباره ایشان دانست.
وی همچنین افزود : در این برنامه ما به دنبال نگاه نسل جوان به ابعاد مختلف زندگی سیاسی و مذهی امام راحل هستیم تا آنها بتوانند با اهداف و انگیزه امام و انقلاب ارتباط برقرار کرده و آن را بهتر درک کنند .
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ، برقرار کردن غرفه آثار امام ، غرفه های آثار تجسمی و خوشنویسی با محوریت امام خمینی در نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه ساگرد ارتحال ایشان برشمرد .
محمودی برپایی نمایشگاه عکس با موضوع امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را هم از برنامه های امسال رحلت امام دانست .
وی همچنین از برگزاری مسابقه بزرگ استانی از وصیت نامه امام خمینی (ره) با همکاری و مشارکت دستگاه ها و اداره آموزش و پرورش خبر داد و گفت : در این مسابقه در شهر ساری 10 جایزه به نفرات برتر داده خواهد شد .
محمودی افزود : این مسابقه با فراخوان عمومی کتابخانه های عمومی و ستاد برگزاری مراسم رحلت امام در شهرستان ها برگزار خواهد شد .
سالروز رحلت امام خمینی 14 خرداد ماه مصادف با 9 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد .
خبرنگار: رضا غلامی **انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.